Koordinátor zákaznického servisu s Angličtinou - výhoda fj,nj Ostrava (neaktivní nabídka)

Tento inzerát již není aktivní. Inzerent ho stáhl z nabídky. Prosím vyberte si z podobných aktivních inzerátů.

Požadavky

* Profesionální jednání a empatie v komunikaci se zákazníkem
* Znalost práce s počítačem
* Předchozí zkušenosti na obdobné pozici (zákaznický servis, call centrum apod.) nejsou podmínkou, ale výhodou.
* Velmi dobrá francouzština, němčina je velkou VÝHODOU.
* Komunikativní angličtina je podmínkou.
* Orientace v informacích, rychlost, schopnost pracovat na více věcech najednou.

Náplň práce

* Telefonická komunikace s klienty - poskytování informací
* Zpracování dokladů týkajících se pojistných událostí a jejich vkládání do databáze
* Administrativní podpora při řešení klientských požadavků
* Komunikace s dodavateli a partnery
* Komunikace a spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Ochota práce na směny - možnost volby směn.

Nabízíme

* Zázemí silné a stabilní společnosti
* Nejedná se o obchod (nemusíte nikomu nic nabízet)
* Nadstandardní zaměstnanecké výhody (příspěvek na dopravu, aj.)
* Zajímavou, odpovědnou a rozmanitou práci v příjemném prostředí
* Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
* Vhodné i jako částečný úvazek.
* Vhodné pro absolventy.

Ostrava