Technický specialista call centra (neaktivní nabídka)

Tento inzerát již není aktivní. Inzerent ho stáhl z nabídky. Prosím vyberte si z podobných aktivních inzerátů.

Požadavky

* Minimálně středoškolské vzdělání,
* Rozsáhlé technické povědomí (technický typ),
* Pokročilá znalost Microsoft Office,
* Středně pokročilá znalost anglického jazyka,
* Znalost sportovní problematiky,
* Zkušenosti se sázkařským odvětvím (velkou výhodou),
* Dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, orientace na cíl.

Náplň práce

Nastartuj svou kariéru v mezinárodní firmě! Právě obsazujeme pozici Technického specialisty, který doplní náš tým na call centru.
* Eskalace technických problémů na dodavatele,
* Spolupráce na projektech s ostatními odděleními firmy,
* Zodpovědnost za vytváření a řízení znalostní databáze, zavedení e-learningu, management kvality,
* Zavádění nových pracovních postupů pro operátory call centra, tvorba a organizace jejich směn,
* Když bude potřeba, zástup za manažera call centra.

Nabízíme

* Zajímavé finanční ohodnocení,
* Balíček firemních benefitů zahrnující 5 týdnů dovolené, cafeterii, příspěvek na penzijní pojištění, stravenky, kartu MultiSport, kurzy AJ,
* Pro každého našeho zaměstnance máme rozvoj šitý na míru, takže si sám můžeš vybrat, co Ti nejlíp sedí (kurzy komunikace, Excelu, angličtiny a spoustu dalších),
* Hromada sportovních akcí a dalších eventů (volejbal, bowling, fotbal, šipky, firemní snídaně, oběd s naším šéfem, vánoční party, letní piknik a týmové akce),
* Příjemné a moderní pracoviště v centru Prahy - Florentinum (Florenc),
* Relax centrum na pracovišti - stolní fotbal, šipky, billiard.