Recepční, Asistent personál. manažera, administrativní činnost České Budějovice (neaktivní nabídka)

Tento inzerát již není aktivní. Inzerent ho stáhl z nabídky. Prosím vyberte si z podobných aktivních inzerátů.

Požadavky

Jsme společnost ATODA Telemarketing s.r.o., působíme v oblasti telemarketingu a v dalších prodejních činnostech, patříme k pěti nejúspěšnějším na českém trhu. Hledáme kolegyni/kolegu na pozici RECEPČNÍ,
Asistent personálního manažera, organizační a administrativní činnost.

Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání
- výborné komunikační a prezentační dovednosti
- pro-aktivní přístup, smysl pro zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, flexibilitu, týmového ducha, odolnost vůči stresu, optimistický životní postoj, pozitivní přístup k práci
- perfektní ovládání PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet)
- kreativita
- dobrá znalost českého jazyka

Náplň práce

Pracovní náplň
- aktivní komunikace s uchazeči o práci na personálních portálech a sociálních sítích, zadávání inzerce volných pracovních pozic a její aktualizace
- spolupráce, koordinace při náborech zaměstnanců
- správa recepce a související činnosti
- Administrativní činnosti a spolupráce s účetním oddělení

Nabízíme

Nabízíme:
- motivační platové ohodnocení
- firemní benefity
- přátelský kolektiv
- profesní a osobní rozvoj, rozvoj tvůrčího potenciálu
- lokalita pracoviště v centru Českých Budějovic – Administrativní centrum PIANO
- možnost uplatnění svých znalostí, dovedností a nápadů
- pracovní doba PO – PÁ 8:00 – 16:30, víkendy a svátky volno

Poznámka

Váš strukturovaný životopis, můžete zasílat na j.bezemkova@atoda.cz.
Těšíme se na Vás!

České Budějovice