Supervisor systému kvality/Administrátor Plzeň (neaktivní nabídka)

Tento inzerát již není aktivní. Inzerent ho stáhl z nabídky. Prosím vyberte si z podobných aktivních inzerátů.

Požadavky

* praxe v administrativě a řízení dokumentace min. 2 roky,
* časová flexibilita (časté cesty po ČR, občas i SRN),
* velmi dobrá znalost NJ (tlumočení při auditech),
* samostatnost, výborné komunikační schopnosti, pečlivost, systematičnost,
* znalost práce na PC a řidičský průkaz považujeme za samozřejmost.

Velmi uvítáme znalost procesů a postupů v personální agentuře, zejména v oblasti přidělování zaměstnanců a znalost zákoníku práce.
Základní orientace v systému kvality ISO9001:2015 Vám také bude užitečná.

Náplň práce

Rozumíte procesům? Říká Vám něco řízení dokumentace systému kvality? Umíte německy? Pak do našeho interního týmu hledáme právě Vás.
* aplikace procesů a postupů mateřské společnosti (SRN) v prostředí ČR,
* komunikace s manažerem kvality (SRN),
* administrace a překlady řídící dokumentace,
* spolupráce s vlastníky procesů a koordinace nastavení postupů ve firmě,
* podpora poboček při interních a externích auditech,
* aplikace české legislativy do interních postupů (zákoník práce, GDPR, BOZP a PO).

Nabízíme

* velmi pestrá práce ve stabilní nadnárodní společnosti s možností dalšího vzdělávání a rozvoje,
* zajímavá mzda a věrnostní bonusy,
* jazykové kurzy v pracovní době,
* stravenky, dovolená 25 dnů

Plzeň