Specialista nákupních procesů Liberec (neaktivní nabídka)

Tento inzerát již není aktivní. Inzerent ho stáhl z nabídky. Prosím vyberte si z podobných aktivních inzerátů.

Požadavky

* min. bakalářské vzdělání
* alespoň 2 roky praxe v oblasti nákupu či logistice
* zkušenosti z výrobní společnosti podmínkou
* pokročilá znalost MS Excel, SAP
* angličtina na úrovni profesionálního vyjednávání
* systematičnost, preciznost, procesně orientované a analytické myšlení
* chuť věci stále zlepšovat a posouvat
* otevřený vztah k IT a automatizaci

Náplň práce

Máte zkušenosti v oblasti nákupu nebo logistiky? Je pro Vás důležité, aby práce měla systém? Chcete se podílet na automatizaci a zlepšování procesů?

Pak máme pozici přímo Vám na míru!

Jako

SPECIALISTA NÁKUPNÍCH PROCESŮ budete:
* analýza příslušných dat a procesů
* zjištění a navržení potenciálu pro zautomatizování procesů
* tvorba a aktualizace dokumentace
* spolupráce v rámci týmu a podpora týmu nákupu přímého materiálu
* příprava jednotlivých kroků pro automatizaci a samotné spuštění automatizace procesů
* monitoring spuštěných procesů
* správa řešení pro zpracování potvrzení objednávky
* správa dat

Nabízíme

Benefity:
* stravenky
* 5 týdnů dovolené
* jazykové kurzy
* penzijní připojištění
* kulturní akce
* parkovací místo v centru města
* flexibilní pracovní doba
* možnost home office (až 2 dny v týdnu)

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce.

Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Liberec

dohodou