HR specialista SR. Liberec (neaktivní nabídka)

Tento inzerát již není aktivní. Inzerent ho stáhl z nabídky. Prosím vyberte si z podobných aktivních inzerátů.

Požadavky

* min. bakalářské vzdělání
* velmi dobrá znalost angličtiny (min. B2 mluvenou formou)
* praxe v oblasti personalistiky min. 3 roky
* výborná znalost práce v MS Office (zejména MS Excel)
* skvělé analytické dovednosti
* uživatelská znalost SAP výhodou
* znalost procesu katalogizace pracovních pozic
* procesně zaměřená osobnost, dobrý vztah k číslům
* velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti

Náplň práce

Oblast HR Vám není cizí a zároveň máte dobrý vztah k číslům a analýzám? Chcete se účastnit zajímavého projektu v oblasti personalistiky? Máte znalosti v rámci katalogizace pracovních pozic a s tím spojenými procesy? K tomu se domluvíte výborně anglicky?

Pak se nám přihlaste na pracovní pozici

HR SPECIALISTA SR.

Vaší náplní práce bude:
* účastnit se zajímavého projektu v oblasti personalistiky
* získávat data, analyzovat, reportovat a prezentovat výsledky managementu společnosti
* pracovat v MS Excelu, a také v SAPu
* podílet se na implementaci standardů, procesů a nástrojů v jednotlivých závodech společnosti
* participovat na tvorbě a úpravě popisu pracovních pozic a jejich zařazení
* komunikovat s jednotlivými závody a získávat od nich potřebná data
* atd.

Zajímá Vás více? Pak nám zašlete svůj životopis!

Nabízíme

Benefity:
* stravenky
* 5 týdnů dovolené
* jazykové kurzy
* penzijní připojištění
* kulturní akce
* parkovací místo v centru města
* flexibilní pracovní doba
* možnost home office (až 2 dny v týdnu)

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce.

Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Liberec