Referent/ka nákupu – skvělá šance i pro absolventy! Krupka

Požadavky

Co vás nás čeká?
   •  Zpracování požadavků na nákup – od A do Z.
   •  Poptávání a vyjednávání s dodavateli i interními kolegy.
   •  Tvorba objednávek, hlídání dodávek a kompletace dokladů v systému.
   •  Aktivní hledání nových dodavatelů a šance si vyjednat lepší podmínky.
   •  Hodnocení dodavatelů
   •  Řešení reklamací
   •  Reporting
? Co od tebe čekáme?
   •  Zkušenosti v nákupu? Super! Ale absolventům dáme taky šanci.
   •  Angličtina na komunikativní úrovni, němčina je bonus.
   •  Komunikativnost, rozhodnost, schopnost vyjednávat a hledat cesty, ne výmluvy.
   •  Základy MS Office – Word, Excel a spol. tě nesmí rozhodit.
   •  Znalost norem IATF 16949, ISO 14001? Velké plus!
? Co ti za to nabídneme?
   •  Parádní finanční ohodnocení, které tě bude bavit.
   •  Široké spektrum benefitů: bonusy, 25 dní dovolené, e-benefity, příspěvek na dopravu, stravenkový paušál a pružná pracovní doba.
   •  Moderní pracovní prostředí





Krupka



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa
Nabídka zaměstnání v oboru Management


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Ústí nad Labem

Kontakt

SIMIX GROUP


Kontaktní osoba:
Martina Yilmaz
Tel: 771291458
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line