Kvalifikace
• Bakalářský titul z akreditované univerzity nebo vysoké školy v příbuzném oboru (nebo středoškolské vzdělání + 4 roky praxe
• Minimálně 2 roky předchozí profesionální pracovní zkušenosti (včetně stáží)
• Jazykové požadavky: čeština, angličtina
• Základní orientaci v pracovní legislativě
Osobnostní předpoklady:
• Předchozí zkušenosti v HR operacích, mzdách a benefitech nebo v oblasti globálních mobilitních služeb (výhodou)
• Silné zaměření na zákaznický servis se schopností předvídat potřeby spolupracovníů a vysokou mírou pohotovosti
• Samostatnost a schopnost pracovat nezávisle nebo jako součást týmu
• Schopnost činit uvážená rozhodnutí s důrazem na integritu, soulad a důvěrnost
• Motivovaný přístup ke kontinuálnímu zlepšování procesů a jejich zjednodušování
• Silné analytické a řešitelské schopnosti se schopností organizovat a analyzovat data
• Prokazatelné organizační dovednosti, smysl pro detail a přesnost
• Výborné písemné a verbální komunikační dovednosti v českém jazyce i v angličtině
• Schopnost pracovat s kvantitativními i kvalitativními ukazateli výkonu
• Znalost Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
HR Operations Specialist s AJ Plzeň
Požadavky
Náplň práce
V této roli budete odpovědní za provádění více HR procesů a podporu HR týmu napříč všemi kategoriemi HR služeb, včetně náboru, ukončování pracovního poměru, správy dat v Oracle, reportování, měření výkonu a dalších. Budete rozvíjet detailní, komplexní znalosti systémů a procesů HR operací společnosti. Tato role klade důraz na integritu dat a analýzu pro podporu klíčových HR rozhodnutí při poskytování podpory podle potřeby. Budete identifikovat a řešit provozní problémy a podporovat zlepšování procesů. Budete podporovat kulturu služeb, budovat efektivní vztahy a spolupracovat napříč interními týmy a dodavateli.
Nabízíme
• Flexibilní pracovní doba 37,5 hod
• Možnost občasné práce z domova
• Práce na 1 rok s možností prodloužení
• Stravenkový paušál 115 Kč/ den
• 5 týdnů dovolené
• Čtvrtletní prémie za plnění výrobních ukazatelů a pracovní výkon
Poznámka
Spolupráce probíhá formou dlouhodobého přidělení prostřednictvím personální agentury Adecco. Nabízíme plnohodnotný pracovní poměr se zázemím stabilní mezinárodní agentury a možností profesního růstu v prostředí renomovaného zaměstnavatele. Tento model zaměstnávání je dnes běžně využívaný nejen v ČR, ale i v mezinárodním prostředí a umožňuje flexibilní pracovní zapojení i stabilní podmínky včetně všech zákonných nároků.
Plzeň
35000 - 38000 Kč za měsíc
Nabídka je zařazena v kategoriích:
Nabídka zaměstnání v oboru Personalistika a lidské zdrojeNabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu PlzeňKontakt
Adecco Plzeň pobočka
Kontaktní osoba:
Tereza Pavlíková
Tel: 584.jana.karmazinova
E-mail: zaslat email
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Brigády
- Ekonomika
- Informační technologie
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a media
- Obchod-prodej
- Řemeslo a umění
- Služby
- Stavebnictví a reality
- Strojírenství
- Technické profese
- Telekomunikace
- Výroba, průmysl a energetika
- Zdravotnictví a farmacie
- Ostatní
- Chemie a potravinářství
- Právní služby
- Vzdělávání, věda a vývoj
- Zemědělství, lesnictví a ekologie
- Personalistika a lidské zdroje
- Gastronomie a pohostinství
- Kvalita a kontrola jakosti
- Cestovní ruch a ubytování
- Elektrotechnické profese
- Manuální a dělnické profese
- Ostraha a bezpečnost
- Státní správa