Office support (35. - 40.000 Kč)

Požadavky

* Zkušenost na obdobné pozici
* Český jazyk, AJ výhodou nikoliv podmínkou
* Praktické uvažování a selský rozum
* Schopnost vytvářet příjemné prostředí bez zmatků
* Proaktivní přístup, schopnost předvídat potřeby a řešit úkoly samostatně
* Psychická odolnost, pracovitost a spolehlivost
* Schopnost fungovat bez neustálého dohledu

Náplň práce

* Zajištění administrativní podpory pro vedení společnosti
* Příprava kávy, občerstvení, zajištění parkovacích míst a uvítání návštěv
* Organizace kancelářských potřeb a zasedacích místností
* Vedení evidence návštěv
* Práce s dokumenty a přizpůsobení se individuálním potřebám každého člena týmu
* Samostatná a plně zodpovědná organizace úkolů
* Zajištění komunikace s řemeslníky, poštou, a další různé úkoly

Nabízíme

Hledáme Vás, kdo nám zajistí maximální podporu pro vedení firmy. Hledáme osobu, která se stane součástí fungujícího back office týmu, a která ví, jak potřebná je pozice asistenta pro fungování společností. Vaše práce bude zahrnovat zajištění hladkého chodu kanceláře a plnění praktických úkolů, které zajistí, že celý tým bude fungovat bez problémů. Hledáme někoho, kdo na jednu stranu zvládne organizaci zasedacích místností, přepis zápisu, či případné objednání letenek, na druhou stranu klidně skočí do města pro chlebíčky v případě nutnosti.

* Práce na zajímavých projektech i do zahraniční
* Kafeterie
* Česká společnost
* Individuální firemní benefity
* Stravenky
* Neformální pracovní prostředí s milou atmosférou
* Nástup možný ihned



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Brno

Kontakt

Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno


Kontaktní osoba:
Hykel THEONES Petr
Tel: 00420775787062}
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line