Manager zákaznického servisu s AJ Nová Hospoda, Bor u Tachova

Požadavky

* Prokazatelnou zkušenost s vedením týmu v oblasti zákaznické podpory.
* Angličtinu na velmi dobé úrovni (B2/C1), znalost dalšího jazyka je výhodou.
* Výborné komunikační dovednosti, empatii a schopnost zvládat náročné situace.
* Organizační schopnosti, samostatnost a orientaci na výsledek.
* Znalost CRM systémů a běžných kancelářských nástrojů (zejména Excel).

Náplň práce

* Vedení a rozvoj týmu zákaznické podpory.
* Nastavení a vyhodnocování výkonnostních ukazatelů (KPI), efektivní plánování a řízení týmové agendy.
* Řešení složitějších dotazů zákazníků a eskalací.
* Spolupráce s dalšími odděleními v rámci společnosti.
* Neustálé zlepšování procesů a zákaznické zkušenosti.
* Školení nových kolegů a podpora jejich profesního růstu.

Nabízíme

* Zázemí rostoucí mezinárodní firmy s každodenním využitím cizích jazyků
* Možnost částečné práce z domova
* 5 týdnů dovolené
* Stravenkový příspěvek
* Kvalitní občerstvení na pracovišti – káva, čaj, pitný režim, ovoce
* Přátelský kolektiv a týmová podpora
* Neformální pracovní atmosféra
* Firemní akce – vánoční večírek, letní grilování a další

Nová Hospoda, Bor u Tachova

60000.00 Kč za měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Služby


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Plzeň

Kontakt

Trenkwalder a.s.


Kontaktní osoba:
Andrea Bauernöplová
Tel: +420 734 452 979
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line