Obchodník HR služeb (50 - 90.000 Kč)

Požadavky

* Zkušenost s akvizičním B2B prodejem
* Tah na branku, samostatnost a chuť tvořit nové věci
* Schopnost vést obchodní jednání a budovat dlouhodobé vztahy
* Zájem o oblast personalistiky, recruitmentu nebo HR poradenství
* Ambici posunout se časem do role, kde budeš vést menší tým
* Řidičský průkaz sk. B

Náplň práce

* Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí v oblasti náboru a HR služeb
* Tvorba strategií pro akvizici nových klientů – firmy napříč obory, které hledají nové talenty
* Spolupráce s recruitment týmem na naplňování klientských potřeb
* Postupné budování a vedení vlastního týmu researcherů, kteří tě podpoří při obsazování pozic
* Příležitost ovlivnit směřování obchodní divize a realizovat vlastní nápady

Nabízíme

Máš obchodního ducha, baví tě personalistika a chceš pracovat v dynamickém prostředí, kde se počítají výsledky i nápady?
Přidej se k nám jako Obchodník HR služeb a buď u toho, když stavíme něco nového – s tebou v hlavní roli.

* Zajímavou a smysluplnou práci s výsledky, které vidíš každý den
* Svobodu a důvěru – prostor řídit si věci po svém
* Férové ohodnocení složené z fixní a motivační složky
* Možnost podílet se na budování obchodní strategie
* Firemní benefity, vzdělávání a silné zázemí stabilní personální agentury

* Místo výkonu práce: Brno, Orlí 36



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa
Nabídka zaměstnání v oboru Obchod-prodej


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Brno

Kontakt

Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno


Kontaktní osoba:
Mgr. Hansliková Gabriela
Tel: 00420775787340}
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line