Administrative Support DPP (m/ž) Praha

Požadavky

Hledáte flexibilní možnost spolupráce s vlastním rozvržením pracovní doby? Máte smysl pro detail a pečlivý přístup při zpracování úkolů? Randstad přijme nového kolegu/kolegyni na administrativní výpomoc do týmu International Hiring.

co bude vaší náplní práce:

* zadávání objednávek do interních systémů
* spolupráce s finančním oddělením (evidence faktur a jejich zadávání prostřednictvím interních formulářů)
* komplexní administrativní podpora s důrazem na přesnost a smysl pro detail
* komunikace s klienty převážně e-mailem, občasný telefonický kontakt

co vám nabídneme

* práci na DPP - dlouhodobá spolupráce v rozsahu cca 10-12 hodin týdně
* nástup od srpna.
* flexibilitu pracovní doby dle Vaší preference a potřeb
* možnost pracovat převážně z domova
* zodpovědnou a samostatnou pozici v přátelském týmu

co od vás očekáváme:

* zkušenosti s administrativní podporou týmu
* angličtina na úrovni B2 pro plynulou komunikaci
* pečlivý přístup se zaměřením na detail
* samostatnost a spolehlivost při plnění úkolů

jak se přihlásit

Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.

Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.

Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Praha



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

Randstad HR Solutions s.r.o.


Kontaktní osoba:
Tereza Moravová
Tel: 604 542 635
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line