Podatelna Úřadu městské části Brno-Kohoutovice #2607 Brno

Požadavky

* úplné středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
* znalost práce na PC, znalost prostředí E-spis vítána
* znalost správy Czech POINT vítána
* praxe ve veřejné správě vítána

Náležitosti písemné přihlášky do výběrového řízení (§6, odst. 3 zákona, viz Příloha č. 1):
* název výběrového řízení
* jméno, příjmení, titul uchazeče
* datum a místo narození
* státní příslušnost
* místo trvalého pobytu
* číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana)
* datum a podpis
* tel. kontakt, e-mailová adresa / ID DS uchazeče

K přihlášce připojit:
* profesní (strukturovaný) životopis
* originál, případně ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce
* kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
* souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle zákona
č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů
* případnou žádost o vrácení osobních materiálů a určení formy (obyčejnou listovní zásilkou, doporučeně, osobně)

Uzávěrka přihlášek: 25. 7. 2025 v 10.00 hodin

Náplň práce

* komplexní zajištění agendy spisové služby ÚMČ
* příjem došlé pošty na ÚMČ, její evidence a rozdělení na odbory ÚMČ
* vedení evidence odeslané pošty ÚMČ a zajištění jejího vypravení a předání České poště
* zajišťování agendy kontaktního místa Czech POINT
* přijímání a vedení evidence materiálů k vyvěšování na informační tabule ÚMČ, organizační koordinace této
* činnosti v rámci ÚMČ
* zodpovědnost za vzhled a obsah úřední desky ÚMČ
* vedení agendy schránek důvěry a zodpovědnost za nakládání s nálezy ze schránek důvěry

Nabízíme

* možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře)
* 5 týdnů dovolené
* 4 dny indispozičního volna (sick days)
* další zaměstnanecké výhody (např. příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rekreaci i na rekreaci dítěte, ošatné, stravenkový paušál, odměna při životním výročí)

Základní informace:
* pracovní poměr na dobu určitou – zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost)
* plný úvazek – 40hod./týden
* platové podmínky: v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění – platová třída 9, platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny * předpokládaný termínu nástupu: od 1.9.2025 nebo dle dohody

Poznámka

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Brno



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa
Nabídka zaměstnání v oboru Ekonomika
Nabídka zaměstnání v oboru Státní správa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Brno

Kontakt

Jobs Contact Personal, s.r.o.,


Kontaktní osoba:
Aneta Pernicová
Tel: +420 602 642 915
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line