Baví Vás komunikace s lidmi a zároveň máte smysl pro detail?
Zajímává Vás práce pro významnou stavební společnosti s bohatou minulostí a perspektivní budoucností?
Chcete využít svoji znalost angličtiny?
Pokud jsou Vaše odpovědi „ano“, tak možná hledáme právě Vás!
S jakými pracovními úkoly se budete jako asistent(ka) ředitele setkávat?
* Organizace programu ředitele divize, například denní program v kanceláři, organizace návštěv pracovních porad, plánování a zařizování pracovních cest
* Vykonávání administrativní činnosti, jako je běžná korespondence, zpracování docházky, cestovní příkazy, evidence a kontrola přijatých faktur, referenčních listů, práce s datovou schránkou
* PR činnost pro divizi, příprava a aktualizace propagačních materiálů, správa webu, interní časopis Mozaika, práce s reklamními předměty
* Administrátor interních databází, distribuce interní řízené dokumentace
* Organizace a evidence pověření a zmocnění dle interních předpisů
Co Vám pomůže, aby Vám šla práce od ruky?
* SŠ/VŠ vzdělání
* Znalost MS Office, Power Point, Word, Excel a schopnost efektivně využívat tyto nástroje
* Dobrá znalost anglického jazyka
* Proaktivní přístup a ochota pracovat v dynamickém prostředí
* Příjemné a reprezentativní vystupování s velmi dobrými komunikačními schopnostmi
* Výborné organizační schopnosti
* Spolehlivost, samostatnost, pečlivost
* Diskrétnost a schopnost pracovat s důvěrnými informacemi a dokumenty
Místo výkonu práce: Brno
Nástup: ihned nebo dle dohody
Na co se u nás můžete těšit?
Chcete se o naší společnosti dozvědět více, nahlédnout do jejího zákulisí a dozvědět se další informace o našich projektech, stavbách, volnočasových aktivitách či si přečíst zajímavé rozhovory s našimi zaměstnanci? To vše najdete v časopise Mozaika na našich webových stránkách: https://ohla-zs.cz/firemni-casopis/
Jaké jsou podmínky a benefity práce v naší společnosti?
* Práce na plný úvazek
* Různorodá náplň práce v dynamickém a přátelském kolektivu
* Prostor pro vlastní realizaci v období, kdy společnost prochází kompletní změnou korporátní identity a možnost vidět hmatatelné výsledky své práce každý den
* Reprezentativní a moderní nízkoenergetické kanceláře
* Zázemí stabilní společnosti
* Pestrá škála možností osobního rozvoje
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Pružná pracovní doba
* Možnost využití našich rekreačních zařízení za zvýhodněných podmínek
* Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
* 3 dny sick days ročně
* Preventivní onkologické prohlídky zdarma, které pro naše zaměstnance pravidelně zařizujeme
* Očkování proti chřipce, encefalitidě a žloutence
* Velmi výhodné tarify na mobilní telefon pro Vás a pro Vaši rodinu
* Oceňování pravidelných dárců krve a krevní plazmy
* Interní teambuildingové akce: sportovní hry, oceňování nejlepších zaměstnanců
* Pracovní notebook a mobilní telefon
Staňte se jednou / jedním z nás.
Budeme se těšit na Váš životopis. Následně se Vám co nejdříve ozveme. Děkujeme.
Asistent/asistentka ředitele Brno
Požadavky
Brno
35000 - 45000 Kč/měsíc
Nabídka je zařazena v kategoriích:
Nabídka zaměstnání v oboru AdministrativaNabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu BrnoOdpovědet na inzerát on-line
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Brigády
- Ekonomika
- Informační technologie
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a media
- Obchod-prodej
- Řemeslo a umění
- Služby
- Stavebnictví a reality
- Strojírenství
- Technické profese
- Telekomunikace
- Výroba, průmysl a energetika
- Zdravotnictví a farmacie
- Ostatní
- Chemie a potravinářství
- Právní služby
- Vzdělávání, věda a vývoj
- Zemědělství, lesnictví a ekologie
- Personalistika a lidské zdroje
- Gastronomie a pohostinství
- Kvalita a kontrola jakosti
- Cestovní ruch a ubytování
- Elektrotechnické profese
- Manuální a dělnické profese
- Ostraha a bezpečnost
- Státní správa