- Min. 3 roky praxe na pozici marketingového manažera (výhodou zkušenost z B2B či eventového prostředí).
- Schopnost přinášet nové nápady a strategicky je propojovat.
- Výborné komunikační a organizační dovednosti.
- Znalost online marketingu (Google Ads, Facebook Ads, analytické nástroje).
- Týmový přístup, orientace na vztahy a dlouhodobou spolupráci.
Marketingový manažer
Požadavky
Náplň práce
- Vedení a realizace marketingové strategie pro více divizí společnosti (eventy, půjčovna mobiliáře, vinný sklep, obytné vozy aj.).
- Tvorba a koordinace jednotného marketingového plánu pro celou skupinu služeb.
- Správa komunikace napříč kanály – web, sociální sítě, kampaně, interní materiály.
- Spolupráce s obchodním a produkčním týmem na přípravě marketingových podkladů.
- Posilování a rozvoj vztahů s klienty.
- Pravidelná analýza a reporting účinnosti kampaní, návrhy na optimalizace.
Nabízíme
- Kontakty se zajímavými klienty, dynamická, kreativní a flexilní práce
- Notebook, telefon
- Služební auto i k soukromým účelům - Firemní produkty za zvýhodněné ceny
Nabídka je zařazena v kategoriích:
Nabídka zaměstnání v oboru Marketing a mediaNabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu Ústí nad LabemOdpovědet na inzerát on-line
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Brigády
- Ekonomika
- Informační technologie
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a media
- Obchod-prodej
- Řemeslo a umění
- Služby
- Stavebnictví a reality
- Strojírenství
- Technické profese
- Telekomunikace
- Výroba, průmysl a energetika
- Zdravotnictví a farmacie
- Ostatní
- Chemie a potravinářství
- Právní služby
- Vzdělávání, věda a vývoj
- Zemědělství, lesnictví a ekologie
- Personalistika a lidské zdroje
- Gastronomie a pohostinství
- Kvalita a kontrola jakosti
- Cestovní ruch a ubytování
- Elektrotechnické profese
- Manuální a dělnické profese
- Ostraha a bezpečnost
- Státní správa