Administrativa - zpracování pojistných událostí

Požadavky

-Ukončené středoškolské vzdělání.
- Základní orientaci v MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Pečlivost, zodpovědný přístup a pozitivní vztah k administrativní práci.
- Dobré komunikační dovednosti a výbornou znalost českého jazyka.
- Zkušenost s likvidací pojistných událostí je vítaná, ale není nutná.

Náplň práce

Chcete pracovat v oboru, kde vaše práce bude mít skutečný dopad a pomůže lidem v obtížných životních situacích?

Máte rádi přesnost, administrativu a dokážete se spolehnout sami na sebe?
Pokud ano, tato příležitost by pro vás mohla být ta pravá.

Co vás čeká?
- Zpracování pojistných událostí v oblasti životního a úrazového pojištění – například při pracovní neschopnosti, ztrátě zaměstnání či úmrtí.
- Administrativa spojená s vyřizováním žádostí a příslušné dokumentace.
- Kontakt s klienty a oprávněnými osobami.
- Spolupráce s obchodními partnery i externími specialisty.

Nástup: ihned
Lokalita: Praha 8

Nabízíme

- Flexibilní pracovní doba – začátek i konec směny si můžete nastavit podle sebe
- 5 týdnů dovolené
- několik volných dnů navíc (free days)
- 18 000 bodů ročně do Cafeterie (na sport, kulturu, vzdělávání apod.)
- Stravenky
- Příspěvek na penzijní spoření
- Multisport karta

37000 - 38000 Kč za měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

Grafton Recruitment s.r.o.


Kontaktní osoba:

Tel: (+420) 242 456 650
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line