Specialista administrativních služeb

Požadavky

- VŠ vzdělání v oboru Business Administration nebo HR
- Min. 5 let zkušeností v oblasti projektového řízení, komunikace a engagementu
- Plynulá znalost češtiny a angličtiny
- Výborné organizační schopnosti, důraz na detail, schopnost práce v maticové struktuře
- Pokročilá znalost MS Office a projektových nástrojů, výhodou je zkušenost s digitálními a AI nástroji

Náplň práce

Hledáme zkušeného a energického kolegu/kolegyni na nově vzniklou pozici Specialista administrativních služeb, který/á bude klíčovou oporou pro vedení kanceláře a komunitní programy. Tato role nabízí jedinečnou příležitost stát se součástí leadership týmu a podílet se na projektech s dopadem na celou organizaci.

Co bude vaší náplní práce?
- Administrativní podpora pro tři vedoucí pracovníky
- Spolupráce s 13 komunitními leadery a HR týmem
- Koordinace projektů v oblasti engagementu, komunikace a změnového řízení
- Využívání digitálních nástrojů a AI v každodenní práci
- Řízení priorit v rychlém pracovním prostředí
- Spolupráce s recepcí, správou budovy a Workplace Experience Managerem

Lokalita: Praha 8
Nástup: ASAP
HPP smlouva na 1 rok

Nabízíme

- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Cafeteria systém
- Stravenky

53000 - 90000 Kč za měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Personalistika a lidské zdroje


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

Grafton Recruitment s.r.o.


Kontaktní osoba:

Tel: +420 720 748 806
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line