Office Manager/ka s angličtinou Praha 5

Požadavky

* praxi na obdobné administrativní/office pozici
* velmi dobrou znalost angličtiny (psaná i mluvená, každodenní užití)
* pokročilou znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
* samostatnost, proaktivní přístup a reprezentativní vystupování
* schopnost efektivní komunikace a organizační dovednosti
* zájem učit se nové věci a rozvíjet se
* výhodou: orientace v technické dokumentaci

Náplň práce

* zajištění plynulého chodu kanceláře (administrativa, evidence, dokumentace)
* organizace interní a externí komunikace, příprava podkladů a prezentací
* práce s MS Office (Excel, Word, PowerPoint) na pokročilé úrovni
* správa dokumentů – skenování, kopírování, práce i s rozměrově většími dokumenty
* podpora technického týmu, základní orientace v technické dokumentaci výhodou
* zajištění reprezentativního prostředí kanceláře a profesionální komunikace s partnery
* spolupráce na zlepšování interních procesů a aktivní zájem o fungování týmu

Nabízíme

* telefon, notebook, částečně hrazenou Multisport kartu
* možnost práce z domova (home office)
* sick days
* příspěvek na stravování
* přátelskou atmosféru a práci v menším týmu
* moderní kancelář s vlastním prostorem (bez open space)
* zázemí stabilní mezinárodní společnosti
* podporu profesního rozvoje a růstu dle individuálních kariérních cílů

Praha 5



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Střední Čechy

Kontakt

Trenkwalder a.s.


Kontaktní osoba:
Dana Sukupová
Tel: +420 734 291 105
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line