Personalista/ka, manager/ka back office ředitelství, přísp.org. Praha

Požadavky

Jaké vzdělání, praxi, znalosti a dovednosti byste měli mít?

ukončené min. SŠ vzdělání, ideálně vyšší
pokročilá znalost PC
výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, pečlivost a zodpovědnost, důslednost, projektové myšlení
zkušenosti na obdobné pozici minimálně 3 roky
výborná znalost českého jazyka slovem i písmem
příjemné a reprezentativní vystupování
psychická odolnost, pozitivní myšlení
Výhodou bude, pokud budete mít:

zkušenost s obdobnou pozicí ve veřejné správě
povědomí o školním nebo závodním stravování, gastronomii

Náplň práce

Obecná náplň práce:
Zajištění plynulého chodu Personálního oddělení, personálních a mzdových procesů napříč celou organizací a současně dohled na back office tým a chod kanceláře
Zájem o efektivní fungování personálních a mzdových procesů a vedení agend oblasti lidských zdrojů a back office ředitelství
Sledování a vyhodnocování výsledků práce
Co od Vás očekáváme?
Kompletní zastřešení HR oddělení organizace včetně zajišťování řádného a důsledného vedení agend, plánování a kontrolu nad oblastí lidských zdrojů v organizaci, implementaci, tvorbu a inovace firemní kultury a zaměstnaneckých benefitů
Dohled nad zajištěním chodu back office týmu ředitelství organizace
Znalost SW Vema
Znalost zpracování platů ve veřejné správě
Vedení a řízení oddělení HR, administrativa, správa dokumentů a vedení agend
Samostatné plnění operativních úkolů a projektů

Nabízíme

Co Vám můžeme nabídnout?
Zázemí a stabilitu velké a oceňované organizace, která zajišťuje denně školní a závodní stravování pro cca 9 tisíc strávníků pomocí 14-ti provozoven na Praze 10
Konkurenceschopné platové ohodnocení + příplatek za vedení + osobní ohodnocení
Možnost podílet se na zajímavých projektech
Příjemné a moderní pracovní prostředí
Podporu vzdělávání a profesního rozvoje
Kolektiv, který Vás podpoří a inspiruje
Bohatý benefitní balíček:

Možnost práce z domova
Finanční bonusy, 13. (případně 14.) plat, firemní akce, technické vybavení (mobil, PC, notebook…), vzdělávací kurzy, lékařská péče, slevy na firemní zboží, příspěvek na stravování, spoření/pojištění, příspěvek na vzdělávání, přátelské prostředí, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, možnost parkování

Poznámka

Tato role je příležitostí pro kandidáta/tku, který/á se chce nejen postarat o bezchybný chod HR procesů, ale i aktivně přispívat k tomu, aby se organizace rozvíjela a zaměstnanci se cítili spokojeně.

V případě zájmu o tuto nabídku nám zašlete Váš aktuální životopis + průvodní dopis. Děkujeme.

Praha



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Management
Nabídka zaměstnání v oboru Personalistika a lidské zdroje
Nabídka zaměstnání v oboru Gastronomie a pohostinství


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

Axial Personnel Agency, s.r.o.


Kontaktní osoba:
Petra Babková
Tel: 234715000
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line