Jaké vzdělání, praxi, znalosti a dovednosti byste měli mít?
ukončené min. SŠ vzdělání, ideálně vyšší
pokročilá znalost PC
výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, pečlivost a zodpovědnost, důslednost, projektové myšlení
zkušenosti na obdobné pozici minimálně 3 roky
výborná znalost českého jazyka slovem i písmem
příjemné a reprezentativní vystupování
psychická odolnost, pozitivní myšlení
Výhodou bude, pokud budete mít:
zkušenost s obdobnou pozicí ve veřejné správě
povědomí o školním nebo závodním stravování, gastronomii
Personalista/ka, manager/ka back office ředitelství, přísp.org. Praha
Požadavky
Náplň práce
Obecná náplň práce:
Zajištění plynulého chodu Personálního oddělení, personálních a mzdových procesů napříč celou organizací a současně dohled na back office tým a chod kanceláře
Zájem o efektivní fungování personálních a mzdových procesů a vedení agend oblasti lidských zdrojů a back office ředitelství
Sledování a vyhodnocování výsledků práce
Co od Vás očekáváme?
Kompletní zastřešení HR oddělení organizace včetně zajišťování řádného a důsledného vedení agend, plánování a kontrolu nad oblastí lidských zdrojů v organizaci, implementaci, tvorbu a inovace firemní kultury a zaměstnaneckých benefitů
Dohled nad zajištěním chodu back office týmu ředitelství organizace
Znalost SW Vema
Znalost zpracování platů ve veřejné správě
Vedení a řízení oddělení HR, administrativa, správa dokumentů a vedení agend
Samostatné plnění operativních úkolů a projektů
Nabízíme
Co Vám můžeme nabídnout?
Zázemí a stabilitu velké a oceňované organizace, která zajišťuje denně školní a závodní stravování pro cca 9 tisíc strávníků pomocí 14-ti provozoven na Praze 10
Konkurenceschopné platové ohodnocení + příplatek za vedení + osobní ohodnocení
Možnost podílet se na zajímavých projektech
Příjemné a moderní pracovní prostředí
Podporu vzdělávání a profesního rozvoje
Kolektiv, který Vás podpoří a inspiruje
Bohatý benefitní balíček:
Možnost práce z domova
Finanční bonusy, 13. (případně 14.) plat, firemní akce, technické vybavení (mobil, PC, notebook…), vzdělávací kurzy, lékařská péče, slevy na firemní zboží, příspěvek na stravování, spoření/pojištění, příspěvek na vzdělávání, přátelské prostředí, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, možnost parkování
Poznámka
Tato role je příležitostí pro kandidáta/tku, který/á se chce nejen postarat o bezchybný chod HR procesů, ale i aktivně přispívat k tomu, aby se organizace rozvíjela a zaměstnanci se cítili spokojeně.
V případě zájmu o tuto nabídku nám zašlete Váš aktuální životopis + průvodní dopis. Děkujeme.
Praha
Nabídka je zařazena v kategoriích:
Nabídka zaměstnání v oboru ManagementNabídka zaměstnání v oboru Personalistika a lidské zdroje
Nabídka zaměstnání v oboru Gastronomie a pohostinství
Nabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu PrahaKontakt
Axial Personnel Agency, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Petra Babková
Tel: 234715000
E-mail: zaslat email
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Brigády
- Ekonomika
- Informační technologie
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a media
- Obchod-prodej
- Řemeslo a umění
- Služby
- Stavebnictví a reality
- Strojírenství
- Technické profese
- Telekomunikace
- Výroba, průmysl a energetika
- Zdravotnictví a farmacie
- Ostatní
- Chemie a potravinářství
- Právní služby
- Vzdělávání, věda a vývoj
- Zemědělství, lesnictví a ekologie
- Personalistika a lidské zdroje
- Gastronomie a pohostinství
- Kvalita a kontrola jakosti
- Cestovní ruch a ubytování
- Elektrotechnické profese
- Manuální a dělnické profese
- Ostraha a bezpečnost
- Státní správa