Office manažerka - Praha

Požadavky

Pro významnou originální zahraniční farmaceutickou společnost hledáme pozici office manažerky s komplexní pracovní náplní včetně podpůrných činností a asistence řediteli.

Lokalita: jihovýchodní část Prahy

Co budete náplní Vaší práce:

* Zajistíte chod kanceláře a podporu ostatních týmů v rámci každodenních činností

* Zajistíte asistenci řediteli společnosti - např. správa kalendáře a organizace schůzek

* Budete mít na starosti evidenci příchozí pošty, telefonních hovorů

* Zajistíte také správu vozového parku a telefonních služeb společnosti

* Budete pracovat se CRM a databázemi

* Budete vypomáhat marketingového oddělení např. při organizaci akcí či s marketingovými materiály

* Do budoucna a po kompletním zaučení se budete starat o část finančních záležitostí

Co Vám Nabízíme:

* Zázemí v mezinárodní originální farmaceutické společnosti

* Komplexní dynamickou pracovní pozici

* Dlouhodobou spolupráci ve stabilní společnosti

* Práci v menším kolektivu

* Zázemí moderních prostor společnosti

* Řadu firemních benefitů vč. 5 týdnů dovolené, sick days

Požadavky

* Středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou

* Pracovní zkušenost na obdobné pozici alespoň 2 roky

* Anglický jazyk na úrovni minimálně A2/B1 v ústní a písemné formě

* Uživatelská znalost MS Word, Excel, PowerPoint

* Ochota docházet do kanceláře na denní bázi

* Samostatnost a proaktivní přístup k práci

* Organizační dovednosti

* Zájem učit se nové věci

45000 - 57000 Kč/měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

ProfesKontakt, s.r.o.


Kontaktní osoba:
Denisa Šímová
Tel: 731 505 299 731 505 299
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line