Týmová asistentka v advokátní kanceláři

Požadavky

Co je pro pozici důležité:


- dobrá znalost MS Word a základní dovednosti v Excelu


- angličtina na úrovni, kdy zvládnete e-mail, telefonát či práci s dokumentem v AJ
- čeština na úrovni rodilého mluvčího psanou i mluvenou formou
-

pečlivost, spolehlivost a diskrétnost

-
schopnost dobře komunikovat, pracovat v týmu a organizovat si vlastní práci

Náplň práce

Hledáte pestrou administrativní práci, kde se nebudete nudit?

Pro našeho klienta – prestižní advokátní kancelář – hledáme šikovného/šikovnou asistenta/ku právního týmu, který/á se rád/a učí nové věci a ocení prostředí, kde administrativa hraje klíčovou roli.



Co Vás čeká:


- podpora advokátů při jejich každodenní agendě
-

organizace schůzek s klienty a obchodními partnery, plánování pracovních cest, letenek, hotelů i jejich vyúčtování
-

práce v interních systémech – správa kontaktů, zakládání případů, evidence času, archivace
-

formátování dokumentů, příprava prezentací a jednodušších právních podkladů
-

návrhy odpovědí na e-maily a další drobná korespondence
-

zapojení do interních projektů a podpora každodenního chodu kanceláře

Nabízíme

- Pracoviště v centru Prahy
- Evaluace pracovního výkonu a mezd každých 12 měsíců
- Stravenky
- Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- Sportovní program
- Jazykové kurzy



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

Grafton Recruitment s.r.o.


Kontaktní osoba:

Tel: +420 720 748 835
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line