Administrátor/ka správy nemovitostí Praha 5

Požadavky

Pro koho je pozice ideální?
   •  Vítáme  studenty, juniorní či seniorní kolegy s vizí přechodu na full time pozici
   •  Nástup na 0,5 až 0,75 úvazek
   •  Uživatelské znalosti PC
   •  Komunikativní angličtina na úrovni alespoň B2
   •  Znalost SW - software SSB2000 velkou výhodou 
   •  Prokazatelná praxe v administrativě nebo správě nemovitostí nebo podobné činnosti
Co bude Vaší náplní práce?

   •  Práce se správcovským systémem (nastavování a pasportizace nemovitostí, zadávání údajů nájemců, majitelů, nastavování měsíčních předpisů, importace plateb od nájemců atd.)
   •  Příjem, kontrola a evidence dokumentů (nájemní smlouvy, předávací protokoly, dodatky, fotodokumentace atd.) – úzká spolupráce s obchodníky EuV
   •  Jednání s nájemci, majiteli, úřady (odpovědi na různé dotazy, zasílání výpočtových listů, upomínky, ověřené kopie originálních dokumentů aj.)
   •  Vyúčtování služeb (zaučíme)
   •  Evidence a dohled nad dodavateli (dodavatelské smlouvy, užívání online portálů atd.)
   •  Administrativní support (scan, skart)
   •  Denní spolupráce s vedoucím správy nemovitostí 
Co za to?
   •  Fixní plat + osobní bonus ze správy nemovitostí
   •  Možnost růstu: Šance přejít na plný úvazek
   •  Moderní zázemí kancelářských prostorů na Praze 5
   •  Čerstvé ovoce na pracovišti, Teambuildingové akce, Multisport karta




Zaujala Vás tato příležitost? Pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na setkání.




Praha 5

30000 - 60000 Kč za měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa
Nabídka zaměstnání v oboru Bankovnictví a finanční služby
Nabídka zaměstnání v oboru Informační technologie


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

Engel & Völkers


Kontaktní osoba:
Radana Jandová
Tel: 604 181 712
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line