Office koordinátor/asistentka - Praha 8

Požadavky

Chcete mít zodpovědnou a různorodou roli v zázemí mezinárodní značky?
Do přátelského týmu nadnárodní společnosti hledáme spolehlivého a energického člověka, který se postará o hladký chod kanceláře a poskytne podporu generálním ředitelům. Pokud jste organizovaný typ, který má rád výzvy, bude to pro vás skvělá příležitost.

️ Co vás na pozici čeká?

* Asistence generálním ředitelům (plánování schůzek, organizace služebních cest, podpora v systému Concur)
* Koordinace provozu kanceláře – od zásobování po spolupráci s dodavateli
* Administrativa spojená s vozovým parkem, fakturací a objednávkami
* BOZP agenda a školení
* Podpora HR (onboarding, eventy, školení, zástup za HR kolegyni)
* Občasné zastupování recepce

Co vám nabízíme?

* Stabilní zázemí globálně uznávané značky
* Zodpovědnou a různorodou roli s přímým vlivem na chod kanceláře
* Spolupráci s vedením společnosti i HR
* Přátelské pracovní prostředí
* Občasné cestování (max. 5 % pracovní doby)
* Finanční ohodnocení dle zkušeností + roční bonus 8 %
* Benefitní systém

Co očekáváme?

* Min. SŠ vzdělání s maturitou
* 3 roky praxe na podobné pozici (ideálně z mezinárodního prostředí)
* Čeština/Slovenština a angličtina na velmi dobré úrovni
* Výborná znalost MS Office a G Suite
* Samostatnost, proaktivní přístup, organizační schopnosti a pečlivost
* Příjemné vystupování a chuť spolupracovat napříč týmy

Zaujala vás tato příležitost?

Zašlete nám své CV nebo mě neváhejte kontaktovat pro více informací

35000 - 55000 Kč/měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

ProfesKontakt, s.r.o.


Kontaktní osoba:
Adéla Bátorová
Tel: 724 109 578
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line