Customer Service Specialist - CZ/SK + EN Brno

Požadavky

* Máte vysokoškolské vzdělání nebo odpovídající praxi v administrativě, zákaznickém servisu či logistice.
* čeština nebo, slovenština a angličtinu na výborné úrovni
* preciznost, samostatnost, spolehlivost, schopnost práce pod tlakem a udržet si pozi a spolehliví, dokážete pracovat pod tlakem a zároveň udržet pozitivní přístup.
* znalost SAP velkou výhodou

Náplň práce

* správa zákazníků a objednávek: zpracování příchozích objednávek a požadavků na vzorky v systému SAP, sledování výroby a dodacích termínů, průběžná komunikace se zákazníky a řešení případných nesrovnalostí
* koordinace logistiky: zadávání pokynů k dopravě, spolupráce s plánováním a expedicí, zajištění včasných a přesných dodávek
* péče o svěřené zákaznické portfolio: kompletní zodpovědnost za přidělené zákaznické účty. V případě nepřítomnosti kolegy zajistíte plynulou návaznost servisu. Aktivně předcházíte problémům a podporujete zákazníky při správě jejich objednávek
* zlepšování procesů a spolupráce: aktivně hledáte příležitosti ke zlepšení interních procesů a úzce spolupracujete s obchodními manažery v regionu

Nabízíme

* konkurenční mzda a smlouva na dobu neurčitou
* příspěvek na penzijní připojištění: 2 000 Kč měsíčně (po zkušební době)
* stravenkový paušál: 90 Kč za den
* multisport karta s přístupem do více fitness center v Brně
* možnost částečné práce z domova
* 25 dní dovolené (případně nadstandardní počet dní dle interních podmínek)
* rozvoj a vzdělávání: klient investuje do dlouhodobého profesního růstu zaměstnanců
* slevy na firemní produkty a zaměstnání u top zaměstnavatel s jasnou strategií udržitelnosti

Brno



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Brno

Kontakt

Trenkwalder a.s.


Kontaktní osoba:
Martina Radkovičová
Tel: +420 603 488 829
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line