Finanční / Controlling specialista s AJ – zavádění IFS Uherské Hradiště

Požadavky

Hledáme někoho, kdo umí nastavit controlling od nuly a nebojí se zavádět nový informační systém ve výrobním prostředí.
Těším se na CV!

Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, zaměření na controlling, nebo SŠ s relavantní praxí.
Praxe min. 2 roky v controllingu nebo finančním plánování, ideálně ve výrobní společnosti.
Znalost výrobních procesů a principů kalkulací.
Dobrá znalost MS Excel a kvalitní znalost AJ (B2).
Zkušenost s ERP systémy.

Náplň práce

Připravovat a prezentovat finanční reporty a analýzy vedení.
Sledovat náklady a vyhodnocovat odchylky od plánu.
Nastavovat a sledovat výkonové ukazatele výroby (KPI).
Podílet se na implementaci ERP systému a podporovat uživatele
Spolupracovat na tvorbě rozpočtů a ročních plánů.

Nabízíme

Stabilní práci v nadnárodní společnosti.
Flexibilní pracovní dobu a příjemné pracovní prostředí.
Konkurenceschopné finanční ohodnocení a bonusy.
5 týdnů dovolené a stravenky.
Možnost osobního a profesního rozvoje.
Nástup dle dohody.


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Uherské Hradiště



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Bankovnictví a finanční služby
Nabídka zaměstnání v oboru Ekonomika


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Zlín

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.


Kontaktní osoba:
Renáta Kolárová
Tel: +420 602 559 383
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line