Office asistent / HR administrativní podpora (m/ž) Chotěboř

Požadavky

Chcete práci, která má smysl, pestrost a prostor pro vlastní iniciativu? U našeho klienta skloubíte organizaci recepce s podporou HR týmu – každý den jiný, vždy s úsměvem a energií!

? Co vás čeká:
   •  Zajištění plynulého chodu recepce a péče o návštěvy
   •  Spolupráce s HR oddělením – administrativní podpora, reporting
   •  Kompletní zajištění lékařských prohlídek od A do Z
   •  Organizace školení, on-boarding nových kolegů
   •  Pomoc při firemních akcích, eventech a interních projektech
   •  Zodpovědnost za svěřené úkoly od nápadu až po realizaci
?‍? Požadavky na kandidáta:
   •  min. SŠ vzdělání
   •  min. 1 rok praxe na podobné pozici (recepce / HR / office support)
   •  Angličtina na komunikativní úrovni (máme i zahraniční návštěvy)
   •  Dobrá znalost MS Office, znalost Canva výhodou
   •  Samostatnost, pečlivost, organizační talent, kreativita a selský rozum
? Co nabízíme:
   •  Zajímavou a rozmanitou práci v moderním a přátelském prostředí
   •  Pracovní dobu 7,5 hodiny denně
   •  Benefitní program Cafeterie
   •  Firemní školení a rozvoj
   •  Zvýhodněný mobilní tarif pro tebe i rodinu
   •  5 týdnů dovolené
   •  Dotované stravování až 50 %
   •  Mobilní telefon
? Zaujalo vás to?
Pošlete nám prosím svůj životopis a ideálně i pár řádků o sobě – těšíme se, že vás poznáme!



Nabíráme muže i ženy

Naše inzeráty jsou napsané v ženském nebo v mužském rodě, aby hezky plynuly. Ke všem uchazečům a uchazečkám přistupujeme spravedlivě a bez jakékoli diskriminace.

Chotěboř

35000 - 40000 Kč za měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa
Nabídka zaměstnání v oboru Personalistika a lidské zdroje


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Jihlava

Kontakt

SIMIX GROUP


Kontaktní osoba:
Ing. Jana Boušková
Tel: +420 771506075
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line