HR specialista v IT společnosti

Požadavky

- Ukončené magisterské vzdělání
- Praxe na obdobné HR pozici výhodou
- Angličtina na plynulé úrovni (denní komunikace)
- Výborné komunikační dovednosti
- Dobrá znalost práce na PC
- Pečlivost, spolehlivost, samostatnost

Náplň práce

Máte zkušenost z HR administrativy a baví vás práce s lidmi z celého světa?
Chcete být důležitou součástí týmu, který se stará o celý životní cyklus zaměstnance – od nástupu až po ukončení?
Máte rád/a pořádek v dokumentech a umíte si pohlídat detaily?
Komunikujete plynule anglicky a zvládnete každodenní administrativní agendu s úsměvem?
Pak nám pošlete svůj životopis!

Čeká vás následující náplň práce:
- Péče o nové zaměstnance – především cizince mimo EU (komunikace, kontrola dokumentace, koordinace s imigračním partnerem, podklady pro payroll)
- Onboarding – příprava a podpis pracovních smluv, zajištění školení BOZP, zodpovídání dotazů nováčků
- Tvorba a správa pracovněprávních dokumentů (smlouvy, dodatky, dohody o ukončení, potvrzení o zaměstnání)
- Administrace ukončení pracovního poměru – komunikace s manažery a zaměstnanci, příprava dokumentace, archivace
- Agenda mateřských a rodičovských dovolených – komunikace se zaměstnanci a aktualizace údajů v systémech
- Vyřizování ticketů zaměstnanců, potvrzení o zaměstnání, práce v personálním systému Workday a cloudu BOX
- Různé HR operativní úkoly – obsluha datové schránky, schvalování rekvizic, komunikace s interními odděleními, aj.

Nabízíme

- 5 týdnů dovolené,
- sick days,
- zdravotní péče u Canadian Medical,
- stravenkový paušál,
- příspěvek na penzijní pojištění,
- Multisport karta atd

70000 - 80000 Kč za měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Personalistika a lidské zdroje


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

Grafton Recruitment s.r.o.


Kontaktní osoba:

Tel:
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line