Account manager Olomouc

Požadavky

Pro našeho klienta, stabilní mezinárodní společnost působící v oblasti obalových řešení, hledáme obchodního zástupce pro region střední/západní Moravy.
Máte zkušenosti s obchodem nebo chuť se v něm rozvíjet? Domluvíte se anglicky? Jste samostatní, flexibilní a nebojíte se aktivně oslovovat nové zákazníky? Pak se neváhejte přihlásit.

náplň práce
* péče o stávající klienty a budování dlouhodobých vztahů
* aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
* naplňování prodejních cílů v daném regionu
* pravidelné monitorování trhu a konkurence
* profesionální prezentace produktů a odborné poradenství zákazníkům
* vyhodnocování prodejních ukazatelů, analýzy, reporting

co vám nabídneme
* kvartální odměny
* 13. plat
* 25 dní dovolené
* kafeterii
* příspěvek na penzijní připojištění
* služební automobil i k soukr. užívání, náklady hradí firma
* bezplatné služby pro zaměstnance (právní, finanční, lékaři, apod.)

co od vás očekáváme
* SŠ/VŠ vzdělání obchod, marketing, ekonomie
* min. 2 roky praxe s obchodní činností v B2B
* znalost obchodního prostředí
* AJ min. B2
* pokročilá znalost MS Office
* ŘP sk. B
* výborné komunikační a prezentační dovednosti
* být flexibilní a samostatný

jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.

Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Olomouc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Obchod-prodej


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Olomouc

Kontakt

Randstad HR Solutions s.r.o.


Kontaktní osoba:
Anežka Nosková
Tel:
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line