Specialista zákaznického servisu (Slatina) Brno - Slatina

Požadavky

* zkušenosti se zákaznickým servisem, podporou prodeje, na obchodním oddělení
* znalost práce v MS Office (zvláště Excel), výhodou jakýkoli CRM systém či aplikace
* mírně pokročilou znalost jazyka anglického (zahraniční matka)
* SŠ vzdělání s maturitou
* dobré komunikační a organizační schopnosti, systematičnost, proaktivitu

Náplň práce

* procesování zákaznických objednávek v interních systémech
* podpora obchodního týmu
* zpracování faktur a dalších dodatečných dokladů
* komunikace s dopravci, kontrola termínů dodání
* vyřizování reklamací
* správa kmenových dat zákazníků, zřizování přístupů do e-shop portálu
* reporting

Nabízíme

* hlavní pracovní poměr u úspěšné mezinárodní společnosti, která se pohybuje ve strojírenském odvětví
* menší pracovní tým, přátelské prostředí
* zázemí špičky v oboru, v technických znalostech a technologickém vývoji
* notebook, služební mobil, 25 dnů dovolené, firemní akce, penzijní připojištění
* stravenkový paušál, vzdělávání, podporu nejen ve zkušební době
* pracovní dobu: 7:30 - 16:00 hodin
* nástup možný od 1/12/2025
* místo práce: Brno - Slatina


Pokud Vás tato pozice oslovila, děkujeme za zaslání životopisu s kontakty, ať můžeme probrat detaily této role. Budeme se těšit.

Brno - Slatina



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa
Nabídka zaměstnání v oboru Obchod-prodej


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Brno

Kontakt

Trenkwalder a.s.


Kontaktní osoba:
Markéta Burešová
Tel: +420 724 501 667
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line