* Vysokoškolské vzděláníekonomického nebo právního zaměření.
* Základní zkušenosti s HR administrativou nebo office managementem.
* Organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost.
* Diskrétnost a zodpovědný přístuppři práci s citlivými údaji zaměstnanců.
* Dobrá znalost práce sMS Officea schopnost práce s HR softwarem.
* Komunikativní znalost angličtiny.
* Ochota učit se, aktivně se zapojovat do projektů a rozvíjet HR dovednosti.
Junior HR Administrátor/ka Praha
Požadavky
Náplň práce
Hledáme spolehlivou, pečlivou a motivovanouosobnost, která se připojí k týmu našeho klienta – stabilní a dynamické mezinárodní společnosti.
Pokud vás baví HR administrativa, pracovní právo, organizace procesů a práce s lidmi, je tato pozice právě pro vás.
Pozice je na groupové úrovni, budete tedy pracovat se zaměstnanci celé skupiny, a proto je diskrétnost a zodpovědný přístup k citlivým údajům naprosto klíčový.
Hledáme juniorní kandidáty nebo osoby se základní zkušeností v HR či office managementu, kteří chtějí růst a rozvíjet se v mezinárodním prostředí.
* Příprava pracovněprávních dokumentů podle šablon.
* Organizace toku personálních dokumentů – příprava, tisk, zajištění podpisů, komunikace se zaměstnanci, distribuce a archivace dokumentů v ČR i zahraničí.
* Administrativní a organizační podpora HR oddělení na groupové úrovni, včetně úpravy šablon, správy a archivace dokumentů.
* Organizace schůzek a pracovních cest.
* Práce s HR softwarem.
* Příprava HR reportů, statistik a prezentací.
* Účast na HR projektech a podpora rozvoje personální agendy.
* Plnění dalších úkolů souvisejících s HR agendou podle pokynů nadřízených.
Nabízíme
* Práci v rostoucí a stabilní mezinárodní společnosti
* Moderní kanceláře v centru Prahy
* 4 týdny dovolené při nástupu, po 3 letech 5 týdnů
* Občerstvení na pracovišti (snídaně/oběd)
* Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo životní pojištění
* Jazykové kurzy zdarma přímo v kanceláři
* Plně hrazenou MultiSport kartu
* Kurzy profesního rozvoje a vzdělávání
* Teambuildingy a zaměstnanecké akce
* Možnost účasti v programu nákupu zaměstnaneckých akcií
* Pracovní doba je 8:30 - 17:30
* Možnost přiležitostních home office
* Pozice je vhodná jak pro muže tak pro ženy
Těšíme na spolupráci!
Praha
Nabídka je zařazena v kategoriích:
Nabídka zaměstnání v oboru Personalistika a lidské zdrojeNabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu PrahaKontakt
Hofmann Wizard s.r.o.\nImport
Kontaktní osoba:
Inna Hottmar
Tel: +420 727 915 319
E-mail: zaslat email
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Brigády
- Ekonomika
- Informační technologie
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a media
- Obchod-prodej
- Řemeslo a umění
- Služby
- Stavebnictví a reality
- Strojírenství
- Technické profese
- Telekomunikace
- Výroba, průmysl a energetika
- Zdravotnictví a farmacie
- Ostatní
- Chemie a potravinářství
- Právní služby
- Vzdělávání, věda a vývoj
- Zemědělství, lesnictví a ekologie
- Personalistika a lidské zdroje
- Gastronomie a pohostinství
- Kvalita a kontrola jakosti
- Cestovní ruch a ubytování
- Elektrotechnické profese
- Manuální a dělnické profese
- Ostraha a bezpečnost
- Státní správa