Junior HR Administrátor/ka Praha

Požadavky

* Vysokoškolské vzděláníekonomického nebo právního zaměření.
* Základní zkušenosti s HR administrativou nebo office managementem.
* Organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost.
* Diskrétnost a zodpovědný přístuppři práci s citlivými údaji zaměstnanců.
* Dobrá znalost práce sMS Officea schopnost práce s HR softwarem.
* Komunikativní znalost angličtiny.
* Ochota učit se, aktivně se zapojovat do projektů a rozvíjet HR dovednosti.

Náplň práce

Hledáme spolehlivou, pečlivou a motivovanouosobnost, která se připojí k týmu našeho klienta – stabilní a dynamické mezinárodní společnosti.
Pokud vás baví HR administrativa,  pracovní právo, organizace procesů a práce s lidmi, je tato pozice právě pro vás.

Pozice je na groupové úrovni, budete tedy pracovat se zaměstnanci celé skupiny, a proto je diskrétnost a zodpovědný přístup k citlivým údajům naprosto klíčový.

Hledáme juniorní kandidáty nebo osoby se základní zkušeností v HR či office managementu, kteří chtějí růst a rozvíjet se v mezinárodním prostředí.
* Příprava pracovněprávních dokumentů podle šablon.
* Organizace toku personálních dokumentů – příprava, tisk, zajištění podpisů, komunikace se zaměstnanci, distribuce a archivace dokumentů v ČR i zahraničí.
* Administrativní a organizační podpora HR oddělení na groupové úrovni, včetně úpravy šablon, správy a archivace dokumentů.
* Organizace schůzek a pracovních cest.
* Práce s HR softwarem.
* Příprava HR reportů, statistik a prezentací.
* Účast na HR projektech a podpora rozvoje personální agendy.
* Plnění dalších úkolů souvisejících s HR agendou podle pokynů nadřízených.

Nabízíme

* Práci v rostoucí a stabilní mezinárodní společnosti
* Moderní kanceláře v centru Prahy
* 4 týdny dovolené při nástupu, po 3 letech 5 týdnů
* Občerstvení na pracovišti (snídaně/oběd)
* Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo životní pojištění
* Jazykové kurzy zdarma přímo v kanceláři
* Plně hrazenou MultiSport kartu
* Kurzy profesního rozvoje a vzdělávání
* Teambuildingy a zaměstnanecké akce
* Možnost účasti v programu nákupu zaměstnaneckých akcií
* Pracovní doba je 8:30 - 17:30
* Možnost přiležitostních home office 
* Pozice je vhodná jak pro muže tak pro ženy
Těšíme na spolupráci!

Praha



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Personalistika a lidské zdroje


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

Hofmann Wizard s.r.o.\nImport


Kontaktní osoba:
Inna Hottmar
Tel: +420 727 915 319
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line