Koordinátor nákupu a logistiky - Praha 4

Požadavky

Hledáme proaktivního a samostatného člověka, kterého baví administrativa a logistika!
Chcete mít smysluplnou práci v menším týmu, kde si lidé navzájem pomáhají a na nikoho se nezapomíná?
Zvládáte detailní práci, rád(a) komunikujete a máte zájem se rozvíjet – třeba i do vedoucí role? Pak čtěte dál!

Praha (možnost částečného home office po zaučení)

Co bude náplní vaší práce

* Administrativní podpora v oblasti nákupu a logistiky
* Písemná i telefonická komunikace s dodavateli (v angličtině – nevadí, pokud se v tom chcete ještě zlepšovat)
* Správa objednávek, kontrola dokumentace, práce v systému
* Spolupráce s kolegy napříč odděleními – obchod, sklad, finance
* Řešení operativních úkolů – hledáme někoho, kdo vidí, co je třeba udělat, a udělá to
* Možnost postupného převzetí vedení 3členného administrativního týmu

Co vám nabízíme

* Odpovídající platové ohodnocení + motivační bonusy
* Smlouvu na dobu neurčitou – stabilita je u nás samozřejmostí
* Možnost profesního růstu – klidně až k vedení vlastního týmu
* Rodinné a férové prostředí, kde se každý počítá
* Moderní a příjemné pracovní zázemí
* Možnost občasné práce z domova po zaučení

Jak by měl vypadat ideální kandidát

* Má SŠ nebo VŠ vzdělání (ideálně v ekonomickém či obchodním směru)
* Umí pracovat v MS Office a má cit pro organizaci
* Baví ho administrativa a je zodpovědný/á
* Je komunikativní, pozitivní a ochotný/á spolupracovat s týmem
* Je samostatný/á a má přirozený tah na branku

40000 - 80000 Kč/měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

ProfesKontakt, s.r.o.


Kontaktní osoba:
Adéla Bátorová
Tel: 724 109 578
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line