Administrativní pracovník - Fakturantka Hodonín

Požadavky

Hledáme spolehlivého parťáka na pozici Fakturan/ka. Pokud máš středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru, ovládáš MS Office, jsi pro nás ideální kandidát/ka. Je důležité být samostatný/á, pečlivý/á, komunikativní a flexibilní.

Komunikační a prezentační schopnosti
Flexibilita, odpovědnost, empatie
Příjemné vystupování
Vysoké pracovní nasazení
Loajálnost
Chuť učit se novým věcem

Náplň práce

Tvoji denní náplní bude : denní report, fakturace, přijímání a odesílání pošty - korespondence, evidence objednávek, statistky, objednávání kancelářských potřeb, příprava podkladů na porady, evidence dárečků, vykonávání činností podle pokynů nadřízeného.

Nabízíme

Práce v dynamickém týmu
Slevy a benefity od našich partnerů
Motivační soutěže-rodinná karta, zaměstnanecké slevy a jiné výhody
Možnost kariérního růstu v rámci společnosti
Bezplatné školení

Hodonín

20000 - 25000 Kč za měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa
Nabídka zaměstnání v oboru Ekonomika


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Brno

Kontakt

ECOHOME Group s.r.o.


Kontaktní osoba:
Andrea Holišová
Tel:
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line