Pracovník zákaznického servisu s AJ a NJ (okolo 45.000 Kč) Hradec Králové

Požadavky

* Máte praxi v zákaznickém servisu nebo logistice – ideálně v průmyslové výrobní firmě
*Jste komunikativní, organizovaní a samostatní
* Ovládáte angličtinu i němčinu alespoň na úrovni obchodní korespondence
* Zvládáte práci v MS Office, zkušenost se SAP/jiným ERP systémem je velkou výhodou
* Máte cit pro týmovou spolupráci a přátelský, profesionální přístup

Náplň práce

* Kompletní zpracování objednávek – od příjmu až po expedici
* Denní komunikace se zákazníky (telefonicky i písemně)
* Zajištění dodacích termínů a předávání informací mezi zákazníkem a výrobou
* Spolupráce s plánováním výroby, určování priorit
* Práce v ERP systému
* Kontrola konsignačních skladů a samofakturace
* Vystavování faktur, příprava podkladů pro Intrastat a další administrativní úkoly

Nabízíme

Jste komunikativní, máte obchodního ducha a dokážete si zorganizovat práci tak, aby vše běželo podle plánu?

Do našeho menšího, sehraného týmu zákaznického servisu hledáme spolehlivého a zkušeného kolegu, který zvládne zodpovědnou agendu od přijetí objednávky až po expedici výrobků.

Pokud hledáte stabilní firmu, kde se na vás kolegové mohou spolehnout a kde je dobrá práce skutečně vidět, čtěte dál.

* Stabilní zázemí a přátelský tým, který vám pomůže při zaučení
* Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
* 5 týdnů dovolené
* stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
* Multisport kartu
* bonusy – vánoční, věrnostní, narozeninové
* práci v moderním prostředí s férovým přístupem vedení

* Místo výkonu práce: Chlumec nad Cidlinou

Hradec Králové



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Strojírenství
Nabídka zaměstnání v oboru Výroba, průmysl a energetika


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Hradec Králové

Kontakt

Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno


Kontaktní osoba:
Daniela Hůrková, DiS.
Tel: 00420739425983}
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line