Backoffice specialist Brno (mzda kolem 35.000 KČ)

Požadavky

* plynulou znalost německého jazyka – budete jej aktivně využívat každý den - z němčiny budete před osobním setkáním prozkoušeni, proto je tato pozici vhodná opravdu pro uchazeče s pokročilou úrovní
* praxi v administrativě, obchodním oddělení nebo fakturaci
* jistotu v práci s PC (MS Office, zkušenost s ERP systémem potěší)
* pečlivost, samostatnost, výbornou organizaci práce a chuť jednat

Náplň práce

* kompletní administrativní podpora obchodního oddělení
* zpracování objednávek, faktur, dodacích listů a reklamací
* každodenní komunikace v němčině se zahraničními dodavateli a zákazníky
* zadávání dat do systému, práce s interními dokumenty a skladovými pohyby
* spolupráce s kolegy napříč firmou – nákup, logistika, obchod

Nabízíme

Pro našeho klienta, úspěšnou mezinárodní, obchodní společnost z oblasti automatizace a technologií, hledáme energickou, zodpovědnou a samostatnou osobnost, která se nezalekne rychlého tempa a má chuť být důležitou součástí obchodního týmu.

Pokud umíte vzít věci do svých rukou, domluvíte se německy a máte rádi pořádek, zašlete mne svůj životopis a staňte se BACKOFFICE SPECIALIST BRNO (MZDA KOLEM 35.000 KČ)

* stabilní zaměstnání na HPP v moderní společnosti s přátelskou firemní kulturou
* 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování
* možnost dalšího rozvoje a jazykového vzdělávání
* zázemí firmy, která si svých lidí váží a poskytuje jim prostor růst
* nástup ihned nebo dohodou
* lokalita: Brno



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa
Nabídka zaměstnání v oboru Bankovnictví a finanční služby
Nabídka zaměstnání v oboru Ekonomika


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Brno

Kontakt

Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno


Kontaktní osoba:
Pavla Zítková, DiS.
Tel: 00420773737662}
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line