Předpoklady pro výkon činnosti:
• fyzická osoba, která je státním občanem České republiky
• případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt 1
• je starší 18 let
• je způsobilá k právním úkonům
• je bezúhonná 2
• ovládá jednací jazyk
Kvalifikační předpoklady:
• vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu (výhodou se zaměřením na sociální, ekonomickou či právní oblast)
Další požadavky:
• organizační a řídící schopnosti (ideálně znalosti problematiky řízení v oblasti sociálních služeb)
• minimálně 3 roky praxe ve vedení pracovního kolektivu (viz strukturovaný profesní životopis)
• komunikační schopnosti (umění jednat s lidmi a související zvládání stresových situací)
• koncepční a analytické myšlení, flexibilita, pečlivost a ochota dále se vzdělávat
• orientace v právní problematice související s činností Pečovatelské služby Trutnov (zejména zákony č. 108/2006 Sb., č. 250/2000 Sb., č. 262/2006 Sb., č. 128/2000 Sb. a navazující prováděcí předpisy, vše v platném znění)
• znalost práce na PC a řidičský průkaz skupiny „B“ (aktivní řidič)
Vedoucí Domova pro seniory Trutnov Trutnov
Požadavky
Náplň práce
Výběrové řízení Ředitel Sociálních služeb města Trutnova vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa vedoucí Domova pro seniory Trutnov – organizační jednotka Sociálních služeb města Trutnova
Pracovní náplň:
• vedení organizační jednotky a její zastupování
• zajišťování poskytování sociálních služeb a zabezpečování jejich kvality
• aktivní spolupráce s ředitelem SSM Trutnova a dalšími subjekty v rámci prováděných činností
• plnění schváleného rozpočtu organizace a podílení se na jeho tvorbě
• zajišťování správy svěřeného majetku a jeho hospodárného využívání
Nabízíme
Pracovní poměr bude založen jmenováním, a to na dobu neurčitou, se zkušební dobou 6 měsíců. Nástup na uvedené pracovní místo dle dohody. Odměňování za vykonanou práci bude probíhat dle podmínek stanovených zákonem č. 262/2006 Sb., v platném znění, v souladu s nařízeními vlády č. 222/2010 Sb. a č. 341/2017 Sb., v platných zněních.
Přihlášku s požadovanými doklady je třeba doručit nejpozději do 28.11.2025 do 13:00 hodin v označené obálce „NEOTVÍRAT – Vedoucí Domova pro seniory“ osobně nebo prostřednictvím elektronické pošty na email: reditel@domovtrutnov.cz
Náležitosti přihlášky:
Jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (případně číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka), funkční telefonický a e-mailový kontakt, datum a podpis uchazeče.
K přihlášce uchazeči připojí:
• strukturovaný profesní životopis, ve kterém uvedou údaje o průběhu veškerých dosavadních zaměstnání a o odborných znalostech a dovednostech
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
• kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
• návrh koncepce řízení organizační jednotky (v rozsahu max. 2 stran A4 strojopisu)
Uchazeči, kteří splní podmínky tohoto výběrového řízení, resp. doloží v termínu požadované dokumenty, budou pozváni e-mailem a telefonicky (viz kontakty uvedené v přihlášce) k ústnímu pohovoru před výběrovou komisi
Upozornění:
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného z uchazečů o pracovní místo vedoucího Domova pro seniory.
Kontakt:
Ing. Miloš Soukup, ředitel
tel: 603 493 769, e-mail: reditel@domovtrutnov.cz.
1) § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, v platném znění
2) za bezúhonnou se dle zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena
a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo
b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem činností dle zákona o sociálních službách, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla
Trutnov
Nabídka je zařazena v kategoriích:
Nabídka zaměstnání v oboru EkonomikaNabídka zaměstnání v oboru Management
Nabídka zaměstnání v oboru Státní správa
Nabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu Hradec KrálovéKontakt
JOBSYSTEM s.r.o.
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
Tel: +420 224 819 391 +420 721 280 719
E-mail: zaslat email
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Brigády
- Ekonomika
- Informační technologie
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a media
- Obchod-prodej
- Řemeslo a umění
- Služby
- Stavebnictví a reality
- Strojírenství
- Technické profese
- Telekomunikace
- Výroba, průmysl a energetika
- Zdravotnictví a farmacie
- Ostatní
- Chemie a potravinářství
- Právní služby
- Vzdělávání, věda a vývoj
- Zemědělství, lesnictví a ekologie
- Personalistika a lidské zdroje
- Gastronomie a pohostinství
- Kvalita a kontrola jakosti
- Cestovní ruch a ubytování
- Elektrotechnické profese
- Manuální a dělnické profese
- Ostraha a bezpečnost
- Státní správa