Administrativní a provozní referent / referentka Plzeň

Požadavky

Pro našeho klienta, společnost, která zajišťuje prodej a servis baterií v oblasti staničních, trakčních, železničních a solárních Pb, NiCd a Li-ION akumulátorů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní a provozní referent / referentka

Hlavní odpovědnosti a činnosti:
* Administrativní podpora provozu FVE – zadávání objednávek, zajištění skladové evidence - naskladnění a vyskladnění zboží
* Evidence přijatých faktur, jejich kontrola a předání ke zpracování
* Vedení firemní pokladny, evidence hotovostních transakcí
* Evidence a sledování záznamů o firemních vozidlech, pojištění vozidel
* Správa reklamních předmětů – přehled, výdej, doplňování
* Evidence BOZP vybavení – pracovní oděvy, nářadí, pomůcky; vedení předávacích protokolů
* Organizace týdenní porady a zápisů z porady společnosti a sledování úkolů
* Administrace systému Intrastat – zadávání a kontrola údajů
* Evidence energií – spotřeby, přehledy, pravidelná aktualizace
* Péče o prostředí firmy – spolupráce při údržbě zahrady, květin a rostlin v kancelářích, zajištění čistoty a provozu kuchyňky
* Příprava zasedací místnosti a prostředí pro schůzky s partnery (úklid, káva, občerstvení)
* Spolupráce s ostatními odděleními a podpora administrativních činností dle pokynů nadřízeného

Požadujeme:
* Středoškolské vzdělání s maturitou – ekonomického zaměření
* Znalost práce na PC (MS Office)
* znalost anglického nebo německého jazyka (písmem)
* Časovou flexibilitu a samostatnost
* Řidičský průkaz sk. B
* Trestní bezúhonnost

Nabízíme:
* Práci na hlavní pracovní poměr s možností zkráceného úvazku ( v případě zkráceného úvazku pracovní doba od 7:30 do 14:30 h )
* Atraktivní platové ohodnocení 37 000 – 40 000 Kč
* 13. a 14. plat
* 25 dní dovolené
* Stravenkový paušál
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Zázemí stabilní a úspěšné společnosti
* Možnost nástupu ihned
* Místo výkonu práce: Plzeň

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Plzeň

37000 - 40000 Kč/měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa
Nabídka zaměstnání v oboru Ekonomika


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Plzeň

Kontakt

PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.


Kontaktní osoba:
personální konzultant
Tel:
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line