Specialista/ka oddělení podpory Praha

Požadavky

Pro našeho klienta, stabilní a inovativní společnost působící ve finančně-poradenském sektoru, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista/ka oddělení podpory.

Náplň práce:
* Poskytování podpory finančním poradcům a interním kolegům prostřednictvím e-mailu, telefonu a chatu
* Vysvětlování procesů, nástrojů a postupů tak, aby jim porozuměl i laik
* Práce v interních systémech – dohledávání informací, ověřování dat, evidence a kontrola údajů
* Testování nových funkcí, podílení se na návrzích zlepšení a optimalizaci procesů
* Spoluvytváření znalostní databáze a interních návodů
* Spolupráce s vývojáři a dalšími odděleními při implementaci změn
* Aktivní zapojení do zlepšování zákaznické zkušenosti a efektivity interní podpory

Požadujeme:
* SŠ vzdělání s maturitou
* Praxi minimálně 1 rok v zákaznické podpoře, administrativě, back office či finančních službách
* Výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem
* Schopnost komunikovat srozumitelně, trpělivě a profesionálně
* Dobrou orientaci v práci s více systémy najednou (CRM, helpdesk, Excel, Outlook apod.)
* Základní dovednosti v MS Excel (práce s daty, filtrace, tabulky)
* Analytické a logické myšlení, schopnost hledat řešení a dotahovat úkoly do konce
* Samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup
* Zkušenosti s CRM systémy (např. Daktela, Salesforce, Jira) či s testováním funkcionalit - výhodou

Co nabízíme:
* Smysluplnou a pestrou práci, kde má vaše podpora přímý dopad na chod celé společnosti
* Přátelský, stabilní a podporující tým – žádné callcentrum, žádné skripty
* Moderní kanceláře v Praze (dog-friendly, terasa a zahrada)
* Možnost občasné práce z domova
* Lidské vedení a férový přístup – manažerka, která podporuje a dává prostor k růstu
* 5 týdnů dovolené, Multisport kartu, firemní akce a podporu vzdělávání
* Prostor pro kariérní posun na seniornější roli v rámci oddělení
* Flexibilní pracovní dobu
* Bonusy a prémie dle výkonu
* Notebook a moderní pracovní prostředí
* Občerstvení na pracovišti
* Příspěvek na volnočasové aktivity
* Sick days a možnost delšího neplaceného volna
* Profesní nebo osobní koučink
* Místo výkonu práce: Praha – Vokovice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Praha



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa
Nabídka zaměstnání v oboru Bankovnictví a finanční služby
Nabídka zaměstnání v oboru Služby


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.


Kontaktní osoba:
personální konzultant
Tel:
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line