Back office / podpora obchodu (M/Ž) Kutná Hora

Požadavky

Popis pozice

   •  Správa a evidence zákaznických objednávek v systému ERP (ABRA) a v zákaznických portálech.
   •  Komunikace se zákazníky a koordinace požadavků napříč interními odděleními (výroba, logistika, kvalita a ekonomické odd.).
   •  Sledování stavu výroby a zajištění dodržení termínů dodávek (OTD).
   •  Vyjednávání obchodních a dodacích podmínek, řešení vzniklých nesrovnalostí.
   •  Příprava pravidelných obchodních reportů, analýz a podkladů pro vedení.
   •  Spolupráce s controllingem a finančním oddělením při tvorbě cenových nabídek a kalkulací.
   •  Podpora Sales Directora při strategickém rozvoji zákazníků a tvorbě obchodních plánů.
   •  Péče o stávající zákazníky a rozvoj dlouhodobých vztahů.
   •  Občasná účast na obchodních jednáních.


Požadujeme:

   •  min. SŠ vzdělání
   •  min. 2 roky zkušeností v oblasti administrativy/obchodu, ideálně ve výrobní společnosti (výhodou)
   •  Znalost práce v ERP, CRM systémech, MS Office a zákaznických portálech jsou výhodou.
   •  Anglický jazyk na komunikativní úrovni, další jazyk výhodou.
   •  Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, spolehlivost, samostatnost a proaktivní přístup.
   •  Řidičský průkaz skupiny B


Nabízíme:

   •  práci ve významné české společnosti s dlouholetou tradicí
   •  možnost kariérního postupu
   •  flexibilní pracovní dobu
   •  možnost home office
   •  dotované závodní stravování
   •  firemní kurzy angličtiny
   •  stravenkový paušál
Nabíráme muže i ženy

Naše inzeráty jsou napsané v ženském nebo v mužském rodě, aby hezky plynuly. Ke všem uchazečům a uchazečkám přistupujeme spravedlivě a bez jakékoli diskriminace.

Kutná Hora

30000 - 45000 Kč za měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Střední Čechy

Kontakt

SIMIX GROUP


Kontaktní osoba:
Ing. Jana Boušková
Tel: +40 771 506 075
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line