* Very strong written and spoken skills in Czech and English
* Proven organizational skills; able to prioritize and multitask
* Solid MS Office skills (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
* Experience with SharePoint and Microsoft Teams is an advantage
* Prior administrative/project support experience is an advantage
* No technical background required
Office Administration Bohumil, Jevany-Kostelec nad Černými lesy
Požadavky
Náplň práce
* Coordinate calendars, meetings, room bookings, and logistics
* Draft and manage correspondence; prepare agendas, notes/minutes
* Maintain the action tracker and follow up on actions
* Support document control and archiving; manage shared spaces in SharePoint and
* Teams
* Handle visitor/guest registration and general on-site coordination
* Coordinate small events or workshops (materials, attendance, logistics)
* Prepare simple reports and spreadsheets
Bohumil, Jevany-Kostelec nad Černými lesy
Nabídka je zařazena v kategoriích:
Nabídka zaměstnání v oboru AdministrativaNabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu Střední ČechyOdpovědet na inzerát on-line
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Brigády
- Ekonomika
- Informační technologie
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a media
- Obchod-prodej
- Řemeslo a umění
- Služby
- Stavebnictví a reality
- Strojírenství
- Technické profese
- Telekomunikace
- Výroba, průmysl a energetika
- Zdravotnictví a farmacie
- Ostatní
- Chemie a potravinářství
- Právní služby
- Vzdělávání, věda a vývoj
- Zemědělství, lesnictví a ekologie
- Personalistika a lidské zdroje
- Gastronomie a pohostinství
- Kvalita a kontrola jakosti
- Cestovní ruch a ubytování
- Elektrotechnické profese
- Manuální a dělnické profese
- Ostraha a bezpečnost
- Státní správa