Nákupčí / Buyer asistent Louny

Požadavky

• AJ na aktivní komunikační úrovni slovem i písmem
• Schopnost pracovat samostatně i v týmu
• Schopnost rychle se učit a přizpůsobovat se novým věcem
• Systémů a MS Office, především Excel




Náplň práce


• Správa zásob a dodávek – sledování skladových zásob, potvrzování dodavatelských objednávek, kontrola termínů dodání a urychlování nevyřízených objednávek.
• Spolupráce v týmu a podpora kolegů v UK - úzká spolupráce s nákupčími a produktovými manažery, podpora kupujících při systémových dotazech a školení nových pracovníků.
• Administrativní a datová agenda – správa dat a systémů, podpora obchodních zástupců v administrativě a zajištění souladu se smlouvami a cenovými podmínkami.

Nabízíme

• Motivační platové ohodnocení včetně bonusů
• Pružnou pracovní dobu a možnost home office 2 dny v měsíci
• Plný úvazek
• 25 dnů dovolené
• Notebook, mobilní telefon
• Odborné školení
• Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým kolegů
• Zázemí stabilní nadnárodní společnosti

Poznámka

Požadavek na zaškolení a dojíždění:

Úvodní školení: 2 týdny v UK

Louny



Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Ústí nad Labem

Kontakt

CRI ameba.eu, s.r.o.


Kontaktní osoba:
Eva Uchytilová
Tel:
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line