Vedoucí personálního oddělení Praha

Požadavky

Pro našeho klienta, prestižní vzdělávací instituci, která se zaměřuje na rozvoj talentů v různých uměleckých oborech, hledáme vhodné kandidáty na pozici Vedoucí personálního oddělení.

Náplň práce:
* řízení menšího kolektivu zaměstnanců
* koordinace personalistek/personalistů na fakultách
* zajištění personální agendy pro rektorát a nefakultní pracoviště včetně administrace výběrových řízení
* odpovědnost za chod a rozvoj personálního oddělení
* koordinace zajištění fungování a rozvoje příslušných personálních systémů a aplikací
* zpracování podkladů do mezd pro mzdovou účtárnu
* příprava a koordinace zpracování systemizace
* příprava a koordinace archivace osobních spisů
* zpracování podkladů pro zaměstnávání cizinců
* tvorba a rozvoj HR strategie, aktivní podíl na budování firemní kultury
* zajištění plné shody všech HR procesů s aktuální českou pracovněprávní legislativou
* poskytování odborného poradenství zaměstnancům a vedoucím pracovníkům v oblasti pracovního práva a pracovních podmínek, zaměstnaneckých benefitů a jejich správa
* zodpovědnost za bezchybné zpracování vstupů a podkladů pro mzdové uzávěrky, podkladů pro výkaznictví za požadované období

Očekáváme:
* minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici – ve vysokoškolském prostředí výhodou
* PC dovednosti (MS Office), znalost práce ve mzdovém programu VEMA výhodou
* vysokoškolské vzdělání výhodou
* znalost pracovních postupů a zákonných povinností v personalistice
* znalost české pracovněprávní a související legislativy
* zkušenost s vícezdrojovým financováním, praxi z oblasti finančních zdrojů EU
* výborné komunikační dovednosti
* schopnost být spolehlivou oporou pro zaměstnance i vedení společnosti
* dobrou prokazatelnou znalost českého jazyka v mluveném i písemném projevu
* schopnost komunikace v AJ na úrovni B2 (písemné i ústní)
* prokazatelné zkušenosti s komplexním zpracováním HR agendy
* schopnost vedení skupiny podřízených zaměstnanců
* schopnost týmové práce, systémového přístupu k práci, řešení problémů, zvládání pracovních úkolů ve stresových situacích
* spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, důslednost, flexibilita, samostatnost

Nabízíme:
* HPP na dobu určitou na 1 rok, s perspektivou prodloužení a stabilizace pracovní pozice
* 6 týdnů dovolené
* 3 dny sick days/kalendářní pololetí
* odměňování podle vnitřního mzdového předpisu AMU
* příspěvek na doplňkové penzijním připojištění, popř. DIP
* možnost zvýhodněného stravování v objektu zaměstnavatele
* notebook
* mobilní telefon
* příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
* místo výkonu práce: Praha 1 – Malostranské náměstí

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Praha



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Personalistika a lidské zdroje


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.


Kontaktní osoba:
personální konzultant
Tel:
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line