Vedoucí odboru životního prostředí a komunálních služeb Hlučín

Požadavky

Požadovaná kvalifikace:
• vysokoškolské vzdělání nejlépe zaměřené v oblasti životního prostředí.

Jiné požadavky:
• Vysoké pracovní nasazení,
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
• zvládání zátěžových situací,
• velmi dobrá znalost práce na PC,
• schopnost a ochota učit se novým věcem,
• praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou,
• schopnost vedení zaměstnanců,
• řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.

Náplň práce


Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Město Hlučín
Tajemník Městského úřadu Hlučín

vyhlašuje výběrové řízení č.11/2025 na obsazení pracovního místa

Vedoucí odboru životního prostředí a komunálních služeb

Předpoklady:
Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení).

Charakteristika činnosti:
• Vedení všech úseků odboru a zodpovědnost za jejich činnost (úsek odpadů a ochrany ovzduší, úsek ochrany zemědělského půdního fondu, úsek ochrany přírody a krajiny, úsek myslivosti, lesnictví a rybářství, úsek válečných hrobů, úsek péče o zvířata, úsek komunálních odpadů a služeb, úsek správy poplatku za komunální odpad.
• Kontrola dodržování povinností právnických a fyzických osob stanovených zákonem o ochraně ovzduší, kontrola využívání systému nakládání s odpady jak právnickými tak i fyzickými osobami.
• Zpracovávání podkladů pro zadávání podlimitních a nadlimitních veřejných zakázek a uzavírání smluv spadajících do působnosti odboru dle platného usnesení Rady města Hlučína.
• Zodpovědnost za plnění úkolů uložených radou města a zastupitelstvem města v působnosti odboru.
• Zajišťování informační a osvětové činnosti týkající se všech svěřených úseků.
• Sestavování finančního plánu výdajů na daný rok, zodpovědnost za hospodaření s rozpočtovými prostředky.

Nabízíme

Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).

Nabízíme tyto benefity:
• Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
• 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
• příspěvek na penzijní připojištění,
• příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
• příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
• peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
• různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
• čtvrtletní odměny,
• perspektiva stabilního zaměstnání,
• prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
• vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.

Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín

Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
• přesné označení výběrového řízení,
• jméno, příjmení a titul uchazeče,
• datum a místo narození uchazeče,
• státní příslušnost uchazeče,
• místo trvalého pobytu uchazeče,
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
• datum a podpis uchazeče,
• kontaktní telefonní číslo.

Požadované doklady:
• Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříků trestů – lze nahradit čestným prohlášením,
• kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky v prosté kopii.

Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu:
Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: podatelna@hlucin.cz.
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 08.01.2026 do 8:00 hod.

Výběrové řízení se bude konat dne 15.01.2026 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.
Uchazeči budou kontaktování telefonicky nebo emailem o časovém harmonogramu.
Pozvánky k osobnímu pohovoru nebudou zasílány

Kontaktní osoba: personální úsek – Dagmar Suchánková, budova „A“ MěÚ Hlučín, 2.poschodí, dveře č. 209, tel. 595020223.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto oznámení o volném pracovním místě kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodů.

Hlučín



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Zemědělství, lesnictví a ekologie
Nabídka zaměstnání v oboru Státní správa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Ostrava

Kontakt

JOBSYSTEM s.r.o.


Kontaktní osoba:
Personální asistentka
Tel: +420 224 819 391 +420 721 280 719
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line