? Co od Vás očekáváme:
10 let zkušeností v oblasti PR, interní a externí komunikace.
Minimálně 5 let prokazatelných zkušeností na manažerské nebo lead pozici s plnou zodpovědností za strategii a vedení týmu (stačí měnší tým).
Hledáme kombinaci strategického myšlení, leadership dovedností a hluboké komunikační praxe.
Detailní znalost problematiky firemní komunikace a dobrá orientace v prostředí průmyslu, regulovaných sektorů nebo infrastruktury.
Vysokoškolské vzdělání, ideálně v oboru Komunikace, Ekonomie, Marketing.
Strategické myšlení a výborné organizační schopnosti.
Výborný mluvený i psaný projev na úrovni rodilého mluvčího (čeština) a Anglický jazyk na komunikativní/obchodní úrovni (B1-B2)
Znalost aktuálních trendů v Public Relations (PR) a digitální komunikaci.
Silné prezentační, vyjednávací a interpersonální dovednosti pro efektivní práci se stakeholdery.
Technické znalosti: Výborná uživatelská znalost MS Office/PC a nástrojů pro správu obsahu.
Manažer/ka Firemní Komunikace a PR
Požadavky
Náplň práce
Hledáme charismatického a strategického lídra komunikace s vášní pro budování silné značky a efektivní řízení reputačních rizik. Připojte se k přední organizaci v průmyslovém sektoru, kde budete mít přímý vliv na externí i interní dialog společnosti.
? Vaše Role a Klíčové Odpovědnosti:
Budete stát za architekturou a realizací kompletní firemní komunikační strategie.
? Vedení Týmu a Strategický Vliv ?
Přímé vedení a mentoring zkušeného týmu specialistů/ek v oblasti komunikace a PR.
Tvorba, schvalování a implementace komplexní firemní komunikační strategie, která podporuje obchodní cíle (včetně zajištění souladu pro dceřiné společnosti dle SLA).
Hands-on podíl na tvorbě obsahu - primárně schvalování, ale musíte někdy přidat ruku k dílu.
Zastupování vedení společnosti v roli hlavního zástupce společnosti.
? Externí Komunikace a Vztahy s Médii ?️
Maximální orientace v mediálním prostředí a aktivní, proaktivní budování vztahů s klíčovými novináři a influencery.
Zodpovědnost za media relations – od nastavení procesů, přes organizaci tiskových konferencí, až po reakce na dotazy.
Správa veškerých externích kanálů a obsahu (weby, sociální sítě, výroční zprávy) a dohled nad přípravou profesionálních textů a článků.
?️ Krizové Řízení ?
Navržení a plná správa krizových komunikačních stránek a manuálů společnosti.
Prokazatelné zkušenosti s krizovou komunikací – schopnost efektivně a transparentně reagovat na neočekávané situace s cílem minimalizovat negativní dopad na pověst firmy.
? Interní Angažovanost a Komunikace ?
Plná zodpovědnost za interní komunikaci, včetně navrhování a správy interních kanálů (intranet, firemní newslettery, mítinky).
Zajištění konzistentní, srozumitelné a inspirativní komunikace strategických cílů a hodnot napříč celou organizací
Nabízíme
- bonusy
- multisport karta
- týden dovolené navíc
- flexibilní pracovní doba
- well-being / sick days
- měsíční příspěvek na penzijní připojištění
- parkoviště v areálu společnosti
- stravenkový paušál
- vzdělávací a rozvojové kurzy
- propracované zaškolení
- teambuildingy, firemní eventy
65000 - 75000 Kč za měsíc
Nabídka je zařazena v kategoriích:
Nabídka zaměstnání v oboru Marketing a mediaNabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu PrahaOdpovědet na inzerát on-line
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Brigády
- Ekonomika
- Informační technologie
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a media
- Obchod-prodej
- Řemeslo a umění
- Služby
- Stavebnictví a reality
- Strojírenství
- Technické profese
- Telekomunikace
- Výroba, průmysl a energetika
- Zdravotnictví a farmacie
- Ostatní
- Chemie a potravinářství
- Právní služby
- Vzdělávání, věda a vývoj
- Zemědělství, lesnictví a ekologie
- Personalistika a lidské zdroje
- Gastronomie a pohostinství
- Kvalita a kontrola jakosti
- Cestovní ruch a ubytování
- Elektrotechnické profese
- Manuální a dělnické profese
- Ostraha a bezpečnost
- Státní správa