Manažer/ka Firemní Komunikace a PR

Požadavky

? Co od Vás očekáváme:
10 let zkušeností v oblasti PR, interní a externí komunikace.

Minimálně 5 let prokazatelných zkušeností na manažerské nebo lead pozici s plnou zodpovědností za strategii a vedení týmu (stačí měnší tým).

Hledáme kombinaci strategického myšlení, leadership dovedností a hluboké komunikační praxe.

Detailní znalost problematiky firemní komunikace a dobrá orientace v prostředí průmyslu, regulovaných sektorů nebo infrastruktury.

Vysokoškolské vzdělání, ideálně v oboru Komunikace, Ekonomie, Marketing.

Strategické myšlení a výborné organizační schopnosti.

Výborný mluvený i psaný projev na úrovni rodilého mluvčího (čeština) a Anglický jazyk na komunikativní/obchodní úrovni (B1-B2)

Znalost aktuálních trendů v Public Relations (PR) a digitální komunikaci.

Silné prezentační, vyjednávací a interpersonální dovednosti pro efektivní práci se stakeholdery.

Technické znalosti: Výborná uživatelská znalost MS Office/PC a nástrojů pro správu obsahu.

Náplň práce

Hledáme charismatického a strategického lídra komunikace s vášní pro budování silné značky a efektivní řízení reputačních rizik. Připojte se k přední organizaci v průmyslovém sektoru, kde budete mít přímý vliv na externí i interní dialog společnosti.

? Vaše Role a Klíčové Odpovědnosti:
Budete stát za architekturou a realizací kompletní firemní komunikační strategie.

? Vedení Týmu a Strategický Vliv ?
Přímé vedení a mentoring zkušeného týmu specialistů/ek v oblasti komunikace a PR.

Tvorba, schvalování a implementace komplexní firemní komunikační strategie, která podporuje obchodní cíle (včetně zajištění souladu pro dceřiné společnosti dle SLA).

Hands-on podíl na tvorbě obsahu - primárně schvalování, ale musíte někdy přidat ruku k dílu.

Zastupování vedení společnosti v roli hlavního zástupce společnosti.

? Externí Komunikace a Vztahy s Médii ?️
Maximální orientace v mediálním prostředí a aktivní, proaktivní budování vztahů s klíčovými novináři a influencery.

Zodpovědnost za media relations – od nastavení procesů, přes organizaci tiskových konferencí, až po reakce na dotazy.

Správa veškerých externích kanálů a obsahu (weby, sociální sítě, výroční zprávy) a dohled nad přípravou profesionálních textů a článků.

?️ Krizové Řízení ?
Navržení a plná správa krizových komunikačních stránek a manuálů společnosti.

Prokazatelné zkušenosti s krizovou komunikací – schopnost efektivně a transparentně reagovat na neočekávané situace s cílem minimalizovat negativní dopad na pověst firmy.

? Interní Angažovanost a Komunikace ?
Plná zodpovědnost za interní komunikaci, včetně navrhování a správy interních kanálů (intranet, firemní newslettery, mítinky).

Zajištění konzistentní, srozumitelné a inspirativní komunikace strategických cílů a hodnot napříč celou organizací

Nabízíme

- bonusy
- multisport karta
- týden dovolené navíc
- flexibilní pracovní doba
- well-being / sick days
- měsíční příspěvek na penzijní připojištění
- parkoviště v areálu společnosti
- stravenkový paušál
- vzdělávací a rozvojové kurzy
- propracované zaškolení
- teambuildingy, firemní eventy

65000 - 75000 Kč za měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Marketing a media


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

Grafton Recruitment s.r.o.


Kontaktní osoba:

Tel: +420 724 404 353
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line