Recepční / Administrativní podpora (částečný úvazek – DPP/DPČ) Praha 9 - Kyje

Požadavky

pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti
základní orientaci v administrativě
uživatelskou znalost MS Excel
ochotu učit se nové věci
pokročilou znalost angličtiny
Nabízíme

Náplň práce

1/ Recepce a office podpora

- zajišťování kurýrních služeb
- objednávání kancelářských a provozních potřeb (Activa, Alza, Rohlík, reklamní předměty pro obchodní oddělení)
- odpovědnost za kuchyňku (kávovar, myčka, voda, doplňování zásob) a komunikace s dodavateli
- komunikace s externí floristickou službou (kontrola 1× za 14 dní)
- po zapracování zajišťování služebních cest (letenky, hotely, taxi)
- koordinace objednávání a balení dárků pro partnery a zaměstnance (hlavně v období září–prosinec)
- ad hoc administrativní úkoly ve spolupráci s Office Managerkou a exportním oddělením

2/ Podpora exportního oddělení

- market research – vyhledávání informací o nových trzích a zahraničních distributorech
- spolupráce na aktualizaci mezinárodních webových stránek (např. Maďarsko) s místními distributory
- aktualizace týdenních přehledů prodejů (práce v Excelu – vše naučíme)
- kontrola zahraničních artworků a etiket ve spolupráci s Business Development Specialistou

Nabízíme

částečný úvazek 16 hodin týdně (DPP/DPČ) v dopoledních hodinách
příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
různorodou práci a možnost postupného rozšíření odpovědností
celou škálu finančních, sportovních i chutných benefitů :-)

V případě zájmu nám zašlete svůj životopis a krátké představení.

Praha 9 - Kyje

16000 - 20000 Kč za měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

Orienta Czech s.r.o.\nOrienta HUB PP


Kontaktní osoba:
Hana Kurelová
Tel: 603 823 423
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line